Gå til innhold

Hva bør 3Dmark være for 880GTX?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte akkurat 3dmark06 (trial versjon) på systemet detaljert i signaturen min (merk har endret RAID til 2xraid0). Det er klokket av AI booster med 120% (2.8GHz CPU og 1200MHz FSB). Utover det har jeg ikke gjort noe for å justere ytelsen.

 

Resultat: 11078

 

Dette er nokså midt på treet i forhold til lignende system utifra det jeg kan se på Futuremark sine sider. Jeg tror nok at både GPU, CPU og RAM er bra balansert i forhold til hverandre i min rigg (kanskje litt RAM overkill).

 

Jeg er en nybegynner når det gjelder overklokking, men skal prøve å bedre RAM parameterne litt. AI Boost har justert latensene litt opp ser jeg. Jeg skal prøve å bruke nTune for å optimalisere RAM nå.

Lenke til kommentar

Har litt problemer med 3dmarks. Får nokså lav fps på den første gamen, rundt 30 - 40 gjennomsnitt. Standard settings. Har aldri kjørt hele ferdig fordi cpu testen har en halv fps. Vet ikke hva som er galt. Mistenker xp64. Noen som har xp 64?

 

Specsen min er som følger:

 

6600 duo

2 gb pc6400

xfx 8800 gtx

 

alt på standard settings

Lenke til kommentar
Har litt problemer med 3dmarks. Får nokså lav fps på den første gamen, rundt 30 - 40 gjennomsnitt. Standard settings. Har aldri kjørt hele ferdig fordi cpu testen har en halv fps. Vet ikke hva som er galt. Mistenker xp64. Noen som har xp 64?

 

Specsen min er som følger:

 

6600 duo

2 gb pc6400

xfx  8800 gtx

 

alt på standard settings

7760251[/snapback]

 

Som Malmis nevner, CPU-testen er normal. Vil si det samme er tilfelle for de andre testene, de er veldig krevende. 30-40 FPS på et 8800GTX er jo ikke dårlig, tatt i betraktning at jeg ligger på det verste på en 10-12 FPS i f.eks Return to Proxycon på mitt X1950 Pro.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
rimelig bortkastet det der ja, jeg får 6515 poeng i 3d06 med mitt oppsett.

 

[email protected]

7900gt 700-1800 1.4v

 

morro å slå en 8800gtx :!:  :!:  :!:

7695657[/snapback]

 

 

 

 

:roll::roll::roll::roll::roll:

7713416[/snapback]

 

da burde eg vell få meir enn 3950 poeng med AMD athlon 3700+

og XFX geforce 7900GTO Xtreme, 2gb ram, og abit kn8 sli...

 

fekk bare 3950....

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke mener XFX 7900GT og ikke GTO ? XFX har nemlig ikke GTO ;)

 

Får over 11k nå da var bare en dårlig driver som ejg prøvde :hrm:

7762433[/snapback]

 

GT meiner eg... eller det står på specs-a mine: XFX geforce 7900GT/GTO Xtreme 470Mzh...scorer eg litt lite poeng på 3D mark eller? :dontgetit:

 

eg har dei nyaste driverene til skjermkortet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...