ostehøvel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Har tatt backup av min Outlook Adressebok.. den ble lagret i .WAB format men hvordan kan jeg åpne denne for å f.eks ta en utskrift? lagret den også i noe som kalles sikkerhetskopi.pst denne kan jeg heller ikke åpne.. står at det er en datafil for office, men kan ikke åpne den i excel e.l hvordan får jeg åpnet noen av disse filene?
ostehøvel Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 trodde jeg og.. men da får jeg bare beskjed om at den ikke klarer åpne fila.. finnes det ingen annen måte?
ostehøvel Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 finnes det ikke et tredjepartsprogram som fikser dette? man må jo få lov til å åpne filene man har tatt backup av
qualbeen Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 du har lett deg gjennom alle "fil -> importer"-valgene?
ostehøvel Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 har det.. og til ingen nytte.. når jeg velger importer adressebok så får jeg kun beskjed om at det skjedde en feil under overføringen..
qualbeen Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 det er ikke noe problemer med at fila er skrivebeskyttet eller noe? Eventuelt kan du prøve å kopiere fila inn i rikig mappe manuelt, tipper adresseboka er lagret i mappen %appdata% på maskina di.
ostehøvel Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Det hjalp å kopiere filene fra cd-en de lå på.. når de lå lagret lokalt på maskinen så funket det
qualbeen Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 ja, da skyldes det rett og slett at de var sperret for skriving. Tåpelig av programmererne å ikke gi bedre tilbakemelding om hva som feiler. Eller, egentlig er det tåpelig at programmet ikke klarer å lese filen i det hele tatt. Men hadde programmet kommet med skikkelig tilbakemelding kunne jeg nå tilgitt det... Alltid like kjipt å måtte gjette seg frem til hvorfor et program klikker/feiler ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå