Gå til innhold

kabinettene deres, Kommentar tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nope tok bare å quota fra profilen min da jeg er lat nok til ikke å skrive det opp om igjen :p (Nautilus spm.)

Kunne du tatt og markert hvor du mener det er en bøy i pain eller noe sånt ?

Endret av The Ghost
Skrevet

virka faktisk som om det var en liten smule bøy der og etter litt nermere titt med nesa så nærme at jeg nesten brant meg så var den en smule skeiv men det er rettet opp i nå ;)

Skrevet (endret)

Takk,det var In-Win ja. Får legge det inn i den andre tråden da,fikk ikke med meg det på forrige side.

Endret av FTVitraL_
Skrevet

Var det du som hadde inn-win kabinett ?

Uansett dette er nå en komentar tråd og ser du på slutten av forige side så er det en link til et emne som heter "funker dette?" klikk på dem og post der ;)

Skrevet (endret)
Min nye Lian Li :) En del rot ja.

post-104698-1170002327_thumb.jpg

7817478[/snapback]

Jeg er uenig i Deres meninger, men jeg vil inntil døden forsvare Deres rett til å hevde Dem.

(sorry, jeg fortjener smekk på å pungen og en advarsel....)

Må bare få quote denne her... Hvem sa det egentlig? Et meget bra sitat..

Endret av andylove
Skrevet

Rydding skal det bli...det var bare når :dontgetit:

Noen som vet om det går ann å gjemme kabler bak hovedkort-plata i kabinette mitt?

OT: AndyLove: Det er tatt fra ei bok jeg leste. en pusur dagbok faktisk :!:

Skrevet (endret)

Har samma kabinett som det Dusken, etter som jeg vet må man lage hull selv for og så kablene bak hk plata.

Edit: Det er noen små hull i hjørnene oppe du kan bruke.

Endret av Mr.Anki
Skrevet
De som har 8800GTX: hvor mange/hvilke kabinetter er det dere opplever at 8800GTX kommer i konflikt med harddisk-racket?

7817574[/snapback]

Kan si deg at det er ingen konflikt i et Stacker SCT-T01 men i midi tower burde du nok passe på

Skrevet (endret)
De som har 8800GTX: hvor mange/hvilke kabinetter er det dere opplever at 8800GTX kommer i konflikt med harddisk-racket?

7817574[/snapback]

Kan si deg at det er ingen konflikt i et Stacker SCT-T01 men i midi tower burde du nok passe på

7818039[/snapback]

Det skal nok passe veldig greit i en MIDI kabinett, hvis du i utgangspunktet har et romslig kabinett, type Lian Li.

Og om HDD racket står i veien, så kan du alltids henge diskene dine i o-ringer i 5.25" brønnen, så slipper du å tenke noe mer på disse. Bråker mindre vil de da også gjøre :)

Endret av andylove
Skrevet

7817574[/snapback]

Kan ta et bilde av mitt Lian Li PC6070 Scand V2 kabinett med et 8800GTX kort i. Det er litt trangt med plass i drevrammen, men er nok ikke noe problem om du snur den rundt 90 grader.

Skrevet (endret)

Du glemte bildene :p

edit: Så at du hadde postet di en post over..

Edit: Litt kabel rot i bunnen men ellers bra :)

Endret av Mr.Anki
Skrevet

Fint om tråden med bilder, KUN inneholder bilder. Er så lei av å gå igjennom masse tekst og quoting. Så sistemann på som postet, må gjerne slette innlegget, siden det ikke har noen betyning av at det er der...

Skrevet

Ble nokså irritert av den jeg og :hrm:

Må nok trykke på raport knappen det måtte isåfall jeg da jeg trykka på svar isteden for rediger så ble det en helt unødvendig post !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...