Gå til innhold

Forslag til noe å gjøre i fritiden min?


Enceladus

Anbefalte innlegg

Jeg er forsåvidt ny i Bergen og trenger noe mer å gjøre på fritiden. Først og fremst er jeg ute etter å treffe nye mennesker. Siden sommeren da jeg kom hit har jeg:

 

-Meldt meg inn i miljøverngruppe. Jeg deltok på noen møter, tok på meg mye ansvar og forsvant sporløst. Det var altså ikke noe for meg.

 

-Gjennomført et tegnekurs som jeg ikke hadde all verdens største glede eller nytte av.

 

Nå vil jeg finne noe nytt, noe jeg kan trives med.

 

Hovedinteresser:

Alt med pc og pc spill, Sci-Fi, Film.

 

Jeg har andre interesser også men det blir for vanskelig å nevne alt eller kategorisere de. Jeg liker alt som er koslig og hyggelig, både aktiviteter og mennesker.

 

Kom med forslag til hva jeg bør gjøre :)

 

 

Edit:

Hei og hoppsann! Jeg fant noe interessangt, dette må sjekkest ut :)

http://www.mediaverkstedet.org/

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo for eksempel melde deg inn i et politisk parti, begynne i en eller annen sportsklubb osv. Da treffer du masse folk samtidig som du gjør noe bra. Hvilket parti du velger har egentlig ikke noe å si hvis du bare tenker sosialt.

7702209[/snapback]

 

Hmm, kanskje en sportsklubb ja :) Turklubb hadde vert gøy. Fjellvandring og bålkos. Ikke noe slik hurlumhej halleluja, men med vanlige alle typer folk.

 

Noe politisk parti har jeg vurdert. Men jeg er ikke engasjert nok eller dyktig nok med politikk til å kunne fungere noe bra. Føler liksom at det bør være et krav.

 

Takker for forslagene :)

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...