Gå til innhold

Kjøre 2 kopier av wow samtidig på to skjermer?


Anbefalte innlegg

Jeg har to skjermer som har brukt en god stund, nå lurer jeg på om jeg kan få til å kjøre en kopi av wow på hver av skjermene?

Har 2 accounter etc og er fullt klar over at jeg bare kan kontrollere ett vindu av gangen, men er det noen som har fått til dette uten lag? Skal ikke være maskina mi det står på, men jeg regner vel med at det er noen tekniske begrensninger.

 

Hadde vært morro å fått til dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windowed mode også dra de til hver sin skjerm?

7673350[/snapback]

Det har jeg selfølgelig gjort, får til hele greia, men saken er å redusere laggen. Jeg er ganske overbevist om at maskina bør klare å kjøre to samtidig uten så horribel lag

7673414[/snapback]

Hvis du fortsatt har samme PC'en som i profilen din, så tviler jeg sterkt på at du får redusert laggen noe særlig. Det er den nevnte PC'en rett og slett ikke god nok til desverre.

Lenke til kommentar
Windowed mode også dra de til hver sin skjerm?

7673350[/snapback]

Det har jeg selfølgelig gjort, får til hele greia, men saken er å redusere laggen. Jeg er ganske overbevist om at maskina bør klare å kjøre to samtidig uten så horribel lag

7673414[/snapback]

Hvis du fortsatt har samme PC'en som i profilen din, så tviler jeg sterkt på at du får redusert laggen noe særlig. Det er den nevnte PC'en rett og slett ikke god nok til desverre.

7673601[/snapback]

Nei den er utdatert for lenge siden

Lenke til kommentar

hvis jeg kjører 2 klienter samtidig så er det ikke no lagg, men hvis jeg avslutter den ene etter å ha kjørt en stund med 2 clienter så får jeg blue screen <.<

 

riktig nok spiller jeg 2 klienter på bare 1 skjerm :S

kjekt å ha hvis du har en lvl 60 char go skal booste charen din igjennom en instance, sette low lvlen på autofollow og peise igjennom instancen solo med lvl 60`en

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Jeg har to skjermer som har brukt en god stund, nå lurer jeg på om jeg kan få til å kjøre en kopi av wow på hver av skjermene?

Har 2 accounter etc og er fullt klar over at jeg bare kan kontrollere ett vindu av gangen, men er det noen som har fått til dette uten lag? Skal ikke være maskina mi det står på, men jeg regner vel med at det er noen tekniske begrensninger.

 

Hadde vært morro å fått til dette!

7672750[/snapback]

 

Dette går utmerket hos meg ;) Har en dual core 2 2,17ghz, 4gb ram og geforce 7950 gt 512mb :D

 

Greit når jeg skal "powerlevle" alten min ;)

Lenke til kommentar
Det er strengt tatt ikke nødvendig med en Dual Core-prosessor, 4gb RAM og 7950GT for å powerlevle alten din ;) Som tidligere nevnt, så vil det være mulig å kunne bruke to kjørende applikasjoner og kjøre på med autofollow.

7679098[/snapback]

Hæh? Powerlevele alten? Jeg dualaccounter BWL jeg da.. :p

 

Morsomste var faktisk når jeg hadde en lowlevel på follow på en rogue som var stealtha. Så selvsagt ut som lowlevelen løp rundt alene, men den var faktisk på follow. Du kan jo tro han level 60 fyren som skulle ganke lowlevelen min ble overrasket når det popper opp en rogue bak han som gir han grisejuling. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg vil tro det står på å få windows til å prioritere begge klientene likt. Problemet er at windows setter auto pri på det aktive vinduet. Litt usikker på hva som er de beste instillingene for dette tho. Du kan leke deg med å sette prioritet på prosessene i taskmanageren.

Lenke til kommentar
Om jeg kjører 2 klienter så kræsjer PC'en etter 20-30minutter. :/

7678480[/snapback]

 

 

ditto, kom meg halvveis gjennom Deadmines, men så crasha det..

 

må man kanskje kopiere mappa ut i to, og kjøre Wow.exe fra separate mapper slik at man ikke bruker WDF (eller hva det nå er) filene(mappene samtidig?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Om jeg kjører 2 klienter så kræsjer PC'en etter 20-30minutter. :/

7678480[/snapback]

 

 

ditto, kom meg halvveis gjennom Deadmines, men så crasha det..

 

må man kanskje kopiere mappa ut i to, og kjøre Wow.exe fra separate mapper slik at man ikke bruker WDF (eller hva det nå er) filene(mappene samtidig?

7680804[/snapback]

tenkte tanken, skal ta å prøve det litt senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...