Gå til innhold

Skal teste WoW trial med kona, trenger tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man må huske rekkefølgen:

Hated, Hostile, Unfriendly, Neutral, Friendly, Honored, Revered og Exalted.

Tror den er riktig.

7846532[/snapback]

denne gjelder bare for undeads.. har noe med loren og gjøre. kan dne ikke. Alliance gainer kjapt rep med de andre storbyene

7847938[/snapback]

teite aliance :p

Hei der,

jeg er en gammel SWG fanatiker (Guppi & Thuminum anyone?)som tenkte jeg skulle prøve WoW trial idag, og prøve å få med kona også.

Jeg kan 0 om WoW, men har lest litt om klasser og raser idag på de offisielle forumene.

Jeg er ute etter at vi kan spille noe sammen og tenkte på en human (?) paladin meg og muligens en druid eller mage til henne.  Er det ett godt, balansert team?

Hun har spillt nesten ingen dataspill før, og jeg vet ikke hvordan det er i WoW med spells...om det er "for mye" å starte med når du er fersk til dataspill i det hele tatt.

Leser også at hunters er den nye FotM, mulig det hadde vært bedre til henne hvis det er så "lett" som alle skal ha det til?

Paladin / Hunter bedre team kanskje?

Uansett, er det noen som har ett par pekere til en n00b setter jeg stor pris på det.

Takker og bukker.

7671655[/snapback]

Tja,

Hunter= ikke så særlig lett men en grei klass ok for begynnere

Paladin= Veldig liten erfaring med paladin gikk fort lei av den selv

Warrior= Fint for den voldelige ellers ganske grei klasse og fin

Mage= grei klasse ok for begynnere

warlock= samme som mage litt vanskeligere

priest= veldig fin klasse etterlengtet og fin for begynnere

shaman= vanskelig klasse syns jeg men ok vis du jør alt selv:D

druid= har ikke testet den men ser morro ut

rogue= lettspilt klasse som er helt grei litt kjedeli i lengen syns jeg men morro også

Folk får reputation mye raskere nå enn tidligere, spesielt på low level quests og grå quests, så husk det før dere sier det er umulig å få så mye rep som Gupp sier han har.

Når det gjelder pengegrinding til mounten din, så er det flere tråder her hvor folk spør om det samme. Rock elementals i Badlands er vel fortsatt det hotteste tipset.

• 4 uker senere...

Ding 60 :D

God sessjon igår. 30k xp før 60 fikk jeg exaltet med Ironforge, og etter å ha kjøpt elite bukken (hatt lyst på den fra lvl 2 :D ) så hadde jeg 30g igjen til litt utstyr.

Jeg nevnte for kona at jeg kom til å ville kjøpe BC for et par dager siden, nå som jeg var så nærme 60, og igår etter jobben kom ut opp til meg og sa "Her", og rakte meg BC esken :D :D Den installeres idag.

Hun jobber med lvl 33 nå, og har akkurat startet Jame's guide to alliance leveling, som jeg også har brukt. 10 poeng til Jame! Utrolig god guide. Og så mye morsomme historier i questene i WoW.

Så har jeg også postet på Realm forumet mitt om det er noen guilds der ute som passer meg. På tide med litt raids/instances nå synes jeg. Gjort myyyyyye solo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...