Gå til innhold

Sanger som passer til sex


Undik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flott at folk kommer med anbefalinger, men jeg må nok en gang henvise til reglene for musikkforumet:

 

Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt. Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet.

 

Jeg forstår at anbefalinger ofte kan bli langtekkelige å begrunne og at de på en måte er et fullverdig svar til trådstarters spørsmål, men på den andre siden er det mer givende for alle hvis det fylles ut litt mer enn bare artist og låtnavn.

Lenke til kommentar

Jeg liker Marvin Gaye - Lets get it on best, fordi den er så klisjè.

Første gang jeg satt den på før the act hadde jeg tent c.a. 30 telys og plassert rundt i rommet. Damen min ble jo sjarmert i senk!

Jeg bare sang litt med på "lets get it on" og allt gikk som det skulle. Anbefalles

Lenke til kommentar

Leste dere ikke det cun nettopp skrev? Skriv en begrunnelse for at den sangen kanskje passer sammen til akten ;) Hvis ikke blir tråden stengt, og for de som kanskje snart får seg noe er denne tråden grei og ha!

 

 

Jeg ville anbefalt diverse sanger av Enya fordi de er rolige og kan passe til akten, om akten er romantisk av seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...