Gå til innhold

Jeg drepte akkurat en Warlock.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lett... Perm-stun-lock så dør alle cloth users...

7669350[/snapback]

Jeg fikk warlocken til 21% med maks skade uten en eneste DOT på meg, men dør av felguarden. Jeg mener hva i helvette? En annen ting som slo meg var at selvom jeg brukte evasion så dodget jeg ikke et eneste slag fra felguarden, hva er dette? Hadde han bare sinnsykt med flaks eller kan man ikke dodge felguard slag?

7669523[/snapback]

Stod felguarden bak deg? Så vidt eg veit, kan du ikkje dodge melee-attacks som kommer bak deg

Skrevet

7669350[/snapback]

Popper evasion like før Cheapshot for og minimere skaden fra felguarden, men så etter sånn 8 sec i total stunlock dør jeg av skaden fra felguarden...

7669523[/snapback]

Så du popper evasion fra stealth? Det vil da si at du ikke kan cheap shotte siden det vil bringe deg ut av stealth O_o

Skrevet

7669350[/snapback]

Haha, ja du kan jo prøve og stunlocke en mage :)

Fantastiskt lett og stunlocke både healingpsecca og shadowspecca priests... Mot healingspecca så dreper jeg praktisktalt meg selv, og er ikke sikker på dette men si meg kan shadowpriests caste drit på meg mens de er i stun? Det hender ialfall gang på gang at jeg får 3 greier på meg mens de er under cheapshot...

Er også veldig lett og stunlocke warlocks og, var i AB her om dagen, står en warlock alene på LM med felguard ute. Jeg tenker "her er sjangsen min, han er alene for engangsskyld" så jeg går bort og starter stunlock.

Popper evasion like før Cheapshot for og minimere skaden fra felguarden, men så etter sånn 8 sec i total stunlock dør jeg av skaden fra felguarden...

Jeg fikk warlocken til 21% med maks skade uten en eneste DOT på meg, men dør av felguarden. Jeg mener hva i helvette? En annen ting som slo meg var at selvom jeg brukte evasion så dodget jeg ikke et eneste slag fra felguarden, hva er dette? Hadde han bare sinnsykt med flaks eller kan man ikke dodge felguard slag?

Warlocken hadde mye eller full tier2, jeg hadde selv 4500 HP...

Du kan jo og prøve og stunlocke en warlock med succubus ute, veldig enkelt :)

Jeg har forresten selv tad ett par warlocks men det var noe rart med nicket deres, sto sånn <AFK> over det. Vet ikke hva dette betyr men neppe noe vitkig... Jeg eier jo, rogues er jo best!

7669523[/snapback]

Spiller ikke rogue selv, har derimot en warlock. Hvis du døde av Felguarden's damage mens du hadde evasion på som du sier så har den warlocken hatt insane bra gear og du har full greens.

Jeg har ikke så bra gear på warlocken min og Felguarden autohitter for 120-300.

Når det kommer til Succubus så er ikke den sak så vanskelig. Du ser en warlock uten pet, med andre ord mest sannsynelig så bruker warlocken Succubus, sap warlock, vent, da vil warlocken mest sannsynelig bruke Seduce, så fort du da kommer ut så blider du warlocken og dreper Succubus'n. Da kan du bruke vanish og du er "1on1" med warlocken.

Bare sånn jeg tenker at jeg ville tatt en warlock ihvertfall, funker ikke bare å storme inn å begynne å slå på alle klasser skjønner du ;)

Skrevet

What, warlocks are invincible... Nerf all plx..

Er ikke en stor bragd å stunlocke en warlock.. Stunlock=død warlock, med mindre han har tier 2 og felguard

Synes rogues er de kjipeste å møte i pvp.. det er ikke lett å angripe noen man ikke kan se, før de er bak deg og hamrer løs med 2xkraftig melee våpen..

Skrevet (endret)

Digger å ta på shadow-reflector før eg skal slåss mot locks:D Alltid ein løk som ikkje ser animasjonen, og tar Curse of Agony og Death-Coiler seg sjøl eller at succubusen seducer seg selv^^ Alltid like fun.

Endret av epi
Skrevet (endret)
Hei alle sammen!

BREAKING NEWS!!

Jeg, som rogue, drepte akkurat en warlock på samme lvl som meg (45..).. !?!

JA! det er sant..

7669252[/snapback]

Nah.. Det forklarer saken; man får ikke felguard før på level 50. :tease: :!:

Endret av Krapfoss
Skrevet (endret)

Viss jeg får en chain av crits så kan det gå, men er død uansett pga. dots.

Lolcoil = iwin button. Face it

Jeg spiller en gimp klasse, gjett 2 ganger.

Endret av geedoo
Skrevet

7671286[/snapback]

ANGRY WARRIOR THAT WRITES IN CAPS.

Skrevet
Ja, faktisk.. Nå skal det sies at jeg har realtivt greit gear:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?2161830

7669398[/snapback]

æsj til speccen din! 31 points i combat, og du har ikkje adrenaline rush, eller 3/3 imp gouge som praktisk talt gir deg et gratis combopoint, eller i pvp: cs, ss/hemo, imp gouge, spring litt vekk, stealth, og boom, headshot 5 free combo points!

Men dersom det ikkje er ein twink-character er det heilt ok lvling specc though...ville gjort noe annerledes.

7670158[/snapback]

twink-char på 45? :p Jeg levler nok ja.. :)

Skrevet
This is just in, some people may find this shocking, so old people dont read this: A rogue actually managed to kill a Warlock to death today.

7669358[/snapback]

Merkelig setning ...

Skrevet

En hver rogue som kan spille, kan smekke en warlock på pungen -_-

det gjelder timing osv, men uheldighvis så har mute rett om at fleste rogues ikke kan spille :p

Skrevet
Ja, faktisk.. Nå skal det sies at jeg har realtivt greit gear:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?2161830

7669398[/snapback]

æsj til speccen din! 31 points i combat, og du har ikkje adrenaline rush, eller 3/3 imp gouge som praktisk talt gir deg et gratis combopoint, eller i pvp: cs, ss/hemo, imp gouge, spring litt vekk, stealth, og boom, headshot 5 free combo points!

Men dersom det ikkje er ein twink-character er det heilt ok lvling specc though...ville gjort noe annerledes.

7670158[/snapback]

twink-char på 45? :p Jeg levler nok ja.. :)

7671456[/snapback]

har sett masse twinker mellom 45-49 med ufattelig bra gear (til levelet å være). Pre-2.01 var det vanlig å ligge på 15+, 25+, 35+ og 45+ og kun gjøre bg's og få experience med å turne in marks of shait for å få rep og experience...

Skrevet

Joda, jeg er klar over det, men jeg levler.. :p

Respecca ambush/sub og kjøpte gut ripper for moroskyld nå i formiddag, ambush critter for 1200-1500 på cloth, noe de fleste locks synes er litt slitsomt.

Skrevet

7671286[/snapback]

ANGRY WARRIOR THAT WRITES IN CAPS.

7671367[/snapback]

Japp. Neida lock er ikke så imba som folk skal ha det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...