NikkoDee Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Off nei jeg fant ut at Spore skal komme second half of 2007. Jeg har aldri problemer med Engelsk men har problemer med å finne ut når dette er? Takk for alle svar Endret 7. januar 2007 av NikkoDee
Skibbe10 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 noke spesifik dato veit eg ikkje.. men direkte oversatt så blir det der: andre halvdel av 2007 alså til høsten
Atald Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Altså, du har ikke problemer med engelsk, men vet ikke at second half of 2007 betyr andre halvdel av 2007, eller prøver du å få noen andre til å finne en mer nøyaktig tid det kommer ut for deg?
avtrekkeren Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Rent teknisk menes det 1. Juli - 31. Desember. De fleste spillene lanseres stort sett i perioden Oktober-November.
NikkoDee Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Altså, du har ikke problemer med engelsk, men vet ikke at second half of 2007 betyr andre halvdel av 2007, eller prøver du å få noen andre til å finne en mer nøyaktig tid det kommer ut for deg? 7668478[/snapback] Probleme var bare når på året var det... Viste det var etter halvåre, men mer nøyaktigt forstod jeg ikke nei.
parallax313 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Spore kommer i tredje kvartal. Det vil si: Første kvartal: Januar til Mars Andre kvartal: April til Juni Tredje kvartal: Juli til September Fjerde kvartal: Oktober til Desember Må for all del ikke forveksles med "fiscal year", da.
The Stig Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Du burde også merke deg at det er veldig mange selskap som operer med "bedriftsår", hvordan disse er delt opp er slik jeg forstår det litt forskjellig. Men jeg tror at EA operer med 6 kvartal og ligger 3 måneder foran den vanlige kalenderen. Det har nemlig til tider skjedd at spill blir annonsert på slike datoer ... Endret 8. januar 2007 av Stikk-kont@kten
Nedward Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Men jeg tror at EA operer med 6 kvartal og ligger 3 måneder foran den vanlige kalenderen. Det har nemlig til tider skjedd at spill blir annonsert på slike datoer ... 7670674[/snapback] Så EA er altså i april? Hvordan fungerer egentlig et "bedriftsår"? Endret 8. januar 2007 av Dj_eLmO
avtrekkeren Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ingen opererer med 6 kvartal, det er i allefall sikkert. At man kanskje deler inn året i 6 deler er noe annet, men om et spill skal lanseres i feks Q3 2007, så betyr det 1.juli-31.september. Finansåret er noe annet, men da står det oftest at "spillet forventes lansert i første halvdel av finansåret 2008" eller noe.
The Stig Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Nettopp, det hørtes noe mer rett ut ihvertfall Var vel ikke 6 kvartal i den forstand vi tenker på jeg mener, men mer 6 "kakestykker" av året. Tror egentlig ikke det er så vanskelig og finne litt mer om dette, men hvem gidder nå det ...
parallax313 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Fiscal_year Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå