Gå til innhold

Battlefield 2 filming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett en del BF2 filmer på youtube, og sett at dem filmer uten at du ser den personen du spiller med (litt vanskelig å forklare, men håper at dere skjønner) Hvordan gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
battlerecorder :) gå på comunity.

7668353[/snapback]

Må jeg vere på en server som kjører battlerecorder da (som foreksempel en TV2 server) åsså laste det ned? eller kan jeg kjøre det på min egen pc så jeg slipper og laste ned hver gang?

Skrevet

Å frapse direkte mens du spiller gir en stor nedgang i fps + at det blir gigantiske filer. (Flere GB)

Det er anbefalt å bruke en TV-ut, la signalet passere til en annen PC og recorde på den. Dermed blir det mye lettere å spille mens du recorder. Dette krever selvfølgelig at du har to pc'er, en TV-utgang på pc'en og at du har tolmodighet og viljestyrke... Det er endel jobb, men skal du lage en "profesjonell film" må det nesten til.

Skrevet

Så det er eneste måten å gjøre det på? Fins ingenting annet man kan gjøre så man kan bevege seg fritt på brettene uten en person og filme andre personer som skyter på hverandre o.l?

Skrevet

Spørsmålet ditt dekkes av svarene til "SWAT dude..." og "-Teddy-."

• Dersom du er ute etter å fly rundt på kartet eller følge personer utenfra kan du laste ned demoer under Community-tab'en. Ikke alle servere som lagrer demoer fra alle runder, men her kan man bevege seg fritt på brettene uten en person og filme andre personer som skyter på hverandre o.l som du etterlyser.
  • Om du ønsker å spille inn det du selv ser mens du spiller i førsteperson kan du gjøre som "-Teddy-" beskriver eller bruke DVD-opptaker eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...