Gå til innhold

Problem med å drepe Irena Morales RB6 Vegas


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har nå kommet til det oppdraget der jeg skal drepe Irena Morales, jeg sender en fra squaden min til å hacke computeren også blir jeg stormet av masse fiender. Spørsmålet er hva gjør jeg nå? Uansett hva jeg gjør så får jeg: You have failed to kill Irena Morales.

 

Jeg har prøvd å gå opp trappen til høyre , men da får jeg også automatisk failed.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så vanskelig... Når du sender han ene til å hacke.. Så vil han andre gå ut av "rommet" der han andre står å hacker og til venstre mot trappa og skyter..

 

DU går bare rett ut av "rommet" der det hackes, rett frem til du kommer til to kasser som danner en"vegg" rett frem og på høyre side..

 

Bøy deg ned og skyt de som dukker opp..

 

Det jeg gjorde i alle fall...

Lenke til kommentar

Mange som har hatt problemer med akkurat denne.

 

Tips: kast røyk granat rett ved siden av deg etter du har gitt ordre om å hacke data'en. Ta på deg heat vision brillan og fyr løs. Michael sier ifra når det er klart, men det kan være 2 terrorister igjen der oppe.

 

Du skal ikke gå opp før du har fått beskjed fra Michael!

Endret av dill-hole2
Lenke til kommentar

At det står "You have failed to kill Irena Morales." betyr som oftest at fiendene ødela kontrollpanelet. Men det har noen ganger hendt uten grunn for meg, så akkurat denne delen virket litt bugget. Men uansett, her er hvordan du går frem:

 

Drep alle fiendene i rommet før du starter å hacke konsollen (ikke gå opp i andre-etasjen).

 

Røyk granater funker best. Før du går inn i rommet er det en equipment kasse, sørg for å ta med deg 2 stykker.

 

Med engang du ber han hacke panelet kaster du en røykgranat rett mot kassa som står fremfor panelet, som vil dekke alle sammen i røyk.

 

Skru så på thermal vision og skyt løs på fiendene som kommer til venstre og høyre for kassa.

 

Etter en liten stund vil røykgranate gå ut, sørg for å time dette godt å kast en til røykgranat før den går ut. Fortsett så med å skyte fiender til hackinga er ferdig.

 

Gå så opp trappa og skyt de to siste fienden som står der, eller kast en granat opp.

Lenke til kommentar
Tips: kast røyk granat rett ved siden av deg etter du har gitt ordre om å hacke data'en.
Funker egentlig denne optimalt? Føler de treffer like heftig selv om de egentlig skulle ha vært delvis blinde...

7669799[/snapback]

 

 

Fikk det til på første forsøk :) Fikk tipset fra xboxscene. Men jeg ble drept ganske kjapt etter jeg gikk inn døra oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...