Smukken Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Driver og spiller NWN2 også plutselig (sikkert fordi jeg har kommet borti noe) så følger ikke de andre karakterene lederen. Har sjekket på karakteren er at dette er enablet (de skal følge close). Alikevel gjør de ikke det. Noen forslag ? holder på å bli gær'n. Thanks.
blackops Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hadde samme problemet ei stund, men fikk fiksa det ved litt loading og sånt. Har dog noken problemer innimellom med at ein av partymedlemmene står stille ved starten av eit område. Mest sannsynlig ein bug. Om det bare er ein pleier eg bare å gå med han\ho dit eg vil dei skal stå og setter dei i gang i kamp. (har kun vert melee chars og Bishop til no). Er forsåvidt sinnsjukt irriterande og noken god oppskrift på fiks har eg ikkje, men som sagt noke loading og spilling videre, gå personlig med alle sammen, eit lite stykke av gangen fiksa det for meg. (ca eit område var det vel) Kor i spillet er du? (ca lvl på folka dine)
RogueAlien Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har opplevd dette noen ganger og det er nok en bug. Forhåpentligvis kommer det en ny patch snart. SPOILER Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det værste som har skjedd var i Neverwinter byen da en gutt kommer med en beskjed til Neeshka om å møte Landlo i parken. Dette er like etter at jeg stjal lykkemynten hans. Hvis jeg sier ja til å bli med guttungen til parken med en gang så møter du Landlo og havner i kamp med han. Da skjer det at AI til alle companions bryter ned. Og dette varte og varte. Jeg var nødt til å loade en tidligere save også valgte jeg å ikke gå med gutten din men å gå dit selv. Da var det ingen problemer.
knutj Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Prøv dette: Høyreklikk på random sted. Velg Broadcast Command/Follow me. Dere har sikker gitt dem ordren "Stand Ground".
KayAU Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Eg hadde dette problemet òg, og eg hadde definitivt ikkje gitt nokon ordre om at dei skulle stå i ro. Eg opplevde òg at dei berre var ståande i ro og ignorere fienden medan eg stod ein meter unna og kjempa for livet. Men det funka forsovidt greit å bruke "Broadcast command" når det skjedde. Runda det i går kveld. Eit ganske bra spel, men eg synest det var litt vel mange plot-bugs. Opplegget med festninga var ein svært god idè, men dessverre var gjennomføringa so som so. Men, men, totalt sett ein solid og bra RPG. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå