Gå til innhold

Har du hatt problemer med din Xbox 360?


MindTooth

Har du hatt problemer med din Xbox 360?  

200 stemmer

  1. 1. Har du hatt problemer med din Xbox 360?

    • Ja, en gang.
      33
    • Ja, to ganger.
      14
    • Ja, tre ganger.
      6
    • Ja, fire ganger.
      4
    • Ja, fem ganger.
      7
    • Nei.
      123


Anbefalte innlegg

Jeg leverte min 20. desember og fikk ny 3. Januar. ganske raskt med tanke på jula.

7682086[/snapback]

Når ringte du dem? Jeg ringte dem 18. desember, og har enda ikke fått noen eske som de sa de skulle sende..

7682112[/snapback]

 

Tell me about it :p Ringte 6 desember og skulle få esken raskt. Men hu tulle dama hadde sendt helt feil :dontgetit: Men nå er den på vei til Tyskland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte desverre avlegge en stemme på 3 ganger.360'n begynte atter en gang å fryse etter noen minutters spilling for en ukes tid tilbake, kort tid senere blei det 3 røde lys igjen.Blei plukket opp av DHL for tredje gangen i dag faktisk.Denne blei kjøpt ved release.

 

Har heldigvis en i reserve som det ikke har vært noe galt med ennå *bank i bordet*

 

Det som begynner å bli mest irriterende er den elendige språk kunnskapen de som tar telefonen hos MS har.Hver bidige gang har jeg måttet prate med en svenske som skjønner lite eller ingenting av det jeg sier, og nå sist gang var det ei Finsk dame som pratet dårlig svensk, gjett om alt måtte staves og puttes inn med teskje.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hmm...lurar på om det er mange som ikkje har XBox 360 som stemmer? Vel, om desse tala er i nærleiken av å vere representative er det ikkje akkurat ein imponerande statistikk. Det hadde vore interessant å sjå ein tilsvarande avstemningar for Wii og PS3, når desse har vore ute ei stund.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...