Gå til innhold

X360 - Ring of light, lyser rødt


anolop

Anbefalte innlegg

Strømmen var borte her i mindre enn 2 sekunder, og da var jeg pålogga live og drev å lasta ned demoer fra markedplassen. Når strømmen kom tilbake, lyste 3 av de 4 indikator lysene (the ring of light) på konsollen rødt, bare den øverste til høyre lyste ikke. HVA BETYR DETTE?? ble litt redd fordi det sto ikke noe om dette i manualen... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var under distriktsnyhetene tidligere i kveld, muttern satt å så på, men jeg måtte bare sjekke om den fortsatt funka. Så jeg slo den av (fordi skjermen var blå), og startet den opp igjen. Jeg prøvde ikke ut noen ting, men den starta som normalt... Hørtes det kjent ut for noen? :hmm:

Lenke til kommentar
Det var under distriktsnyhetene tidligere i kveld, muttern satt å så på, men jeg måtte bare sjekke om den fortsatt funka. Så jeg slo den av (fordi skjermen var blå), og startet den opp igjen. Jeg prøvde ikke ut noen ting, men den starta som normalt... Hørtes det kjent ut for noen? :hmm:

7636253[/snapback]

 

Vi fikk strømbrudd her i heimen for lenge siden... Mistet strømmen i ca. et sekund, gud vet hva det skyldes :hmm: Uansett... 360'n stod på og da strømmen kom tilbake blinket 3 fjerdedeler av sirkelen rødt. Fikk litt panikk, men det viste seg at det bare var å slå 360'n av og på igjen. Etter det har konsollen funket utmerket.

 

Jeg har hatt konsollen siden launch, og dette er det eneste antydning til problem jeg har hatt med den :)

Lenke til kommentar
Vi fikk strømbrudd her i heimen for lenge siden... Mistet strømmen i ca. et sekund, gud vet hva det skyldes :hmm: Uansett... 360'n stod på og da strømmen kom tilbake blinket 3 fjerdedeler av sirkelen rødt. Fikk litt panikk, men det viste seg at det bare var å slå 360'n av og på igjen. Etter det har konsollen funket utmerket.

 

Jeg har hatt konsollen siden launch, og dette er det eneste antydning til problem jeg har hatt med den :)

7636408[/snapback]

Situasjonen min høres EKSTREMT likt min hendelse. Føler meg veldig mye bedre nå, håper jeg opplever det samme. :w00t:

Takk alle sammen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...