Goblinhunter Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Fikk beskjed om å omkonfigurere x-box'en da jeg skulle spille Gears of war første gang. Bekreftet dette ved å trykke "ja" på konsollen, men har etter dette ikke hatt bilde i HD-modus. Lyden er ok. Jeg bruker en HD-VGA kabel på en Sagem Axium HD projeksjonstv. Har heller ikke bilde på noen av de andre spillene jeg har. Regner med at det er innstillingene på enten tv'en eller x-box'en som er feil, men kan ikke finne ut hva jeg har gjort galt. Noen ideer om hva jeg har oversett?
mbiof Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei!Fikk beskjed om å omkonfigurere x-box'en da jeg skulle spille Gears of war første gang. Bekreftet dette ved å trykke "ja" på konsollen, men har etter dette ikke hatt bilde i HD-modus. Lyden er ok. Jeg bruker en HD-VGA kabel på en Sagem Axium HD projeksjonstv. Har heller ikke bilde på noen av de andre spillene jeg har. Regner med at det er innstillingene på enten tv'en eller x-box'en som er feil, men kan ikke finne ut hva jeg har gjort galt. Noen ideer om hva jeg har oversett? 7655013[/snapback] Kanskje GeOW satt oppløsning til 1080p. Det gir svart skjerm på min 720p 32" lcd tv. Her er kokebok for å sesette oppløsningen: http://cocaman.ch/wp/2006/12/reset-xbox360-resolution Håper dette hjelper
Goblinhunter Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Hei!Fikk beskjed om å omkonfigurere x-box'en da jeg skulle spille Gears of war første gang. Bekreftet dette ved å trykke "ja" på konsollen, men har etter dette ikke hatt bilde i HD-modus. Lyden er ok. Jeg bruker en HD-VGA kabel på en Sagem Axium HD projeksjonstv. Har heller ikke bilde på noen av de andre spillene jeg har. Regner med at det er innstillingene på enten tv'en eller x-box'en som er feil, men kan ikke finne ut hva jeg har gjort galt. Noen ideer om hva jeg har oversett? 7655013[/snapback] Kanskje GeOW satt oppløsning til 1080p. Det gir svart skjerm på min 720p 32" lcd tv. Her er kokebok for å sesette oppløsningen: http://cocaman.ch/wp/2006/12/reset-xbox360-resolution Håper dette hjelper 7655024[/snapback] Takk for tipset! Skal prøve dette når jeg kommer hjem fra jobb til neste helg.
Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hvordan og ikke minst hvorfor skulle GeoW endre innstillingene gjort i Display/System blade menyen?
Goblinhunter Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Løst!! Takker så mye for hjelpen. Linken du ga meg løste problemet. Hei!Fikk beskjed om å omkonfigurere x-box'en da jeg skulle spille Gears of war første gang. Bekreftet dette ved å trykke "ja" på konsollen, men har etter dette ikke hatt bilde i HD-modus. Lyden er ok. Jeg bruker en HD-VGA kabel på en Sagem Axium HD projeksjonstv. Har heller ikke bilde på noen av de andre spillene jeg har. Regner med at det er innstillingene på enten tv'en eller x-box'en som er feil, men kan ikke finne ut hva jeg har gjort galt. Noen ideer om hva jeg har oversett? 7655013[/snapback] Kanskje GeOW satt oppløsning til 1080p. Det gir svart skjerm på min 720p 32" lcd tv. Her er kokebok for å sesette oppløsningen: http://cocaman.ch/wp/2006/12/reset-xbox360-resolution Håper dette hjelper 7655024[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå