Cola911 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg får *unable to connect* beskjeden når jeg skal logge meg på Repair tools funker ikke og jeg får ikke se *nyhetene*. Er det noen som har opplevddette før, og kan hjelpe meg? Info: Norton antivirus (har prøvd å slå av) Bra data, wow funka før i dag. Re-instalere er siste utvei... HJELP!
Anterialis Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Laptop? Kommet borti wlan bryteren/knappen på selve bærbaren, om denne har en slik en? Kan du fortelle litt mer om hva slags pc du har? Operativsystem? Langt ifra router? Hjemmenettverk? Endret 5. januar 2007 av w3p
MrLeftfield Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 det er et kjent problem. Mange som sliter med det atm. Sikkert noe feil hos blizzard. Men dama mi kommer på, så jeg tror det er ISP avhengig problem.
Cola911 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Stasjonær pc Hjemmenettverk Kabel Snakk så jeg forstår
Cola911 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Ja Det er på tide og mase høl i hue på telenor i morra
Anterialis Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) ISP = Internet Service Provider = leverandøren av internet DHCP? Mottar du IP automatisk fra router, eller har du fast ip satt på pc-en din? Men som det står lenger opp, virker det som om det er et isp problem. Jeg sitter på telenor nå da men. Hvor lever du? (oslo?) Endret 5. januar 2007 av w3p
Dondrio Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 eller så er det kansje fordi ingen andre heller kommer på og får "unable to connect" ??
Cola911 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Fast fra router (det er en sånn *LAN* box)
MrRexor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg får *unable to connect* beskjeden når jeg skal logge meg på Repair tools funker ikke og jeg får ikke se *nyhetene*. Er det noen som har opplevddette før, og kan hjelpe meg? Info: Norton antivirus (har prøvd å slå av) Bra data, wow funka før i dag. Re-instalere er siste utvei... HJELP! 7652558[/snapback] Jeg har akkurat samme problemet. Har hatt det siden 16:00 i dag. Jeg er DirectConnect-kunde, og har sendt en notis til DC's support om dette problemet, men jeg har ikke sett noen endringer enda. (det har gått hardt utover både mitt eget fjes, og deler av tastauret).
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Vi har en egen tråd for serverrelaterte problemer, den befinner seg helt øverst i dette forumet as we speak. Problemet er uansett løst nå. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg