Gå til innhold

Beste måte (taktikk) å få honor i AV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sittet og lurt litt på hvilken taktikk som er best for å få honor.

Hver gang jeg sier at vi skal *blocke* fienden, for å få mer honor. Det er da jeg blir spamma med *N00b whispering*, og alle sier at den beste måten å få honor på er og vinne. Ikke å blocke dem, jeg har også hørt det at man får 300 honor hver gang man vinner. :hmm:

Er det best å blocke eller å vinne?!

:ph34r:

(Erfaringer fra en lv. 60 alliance hunter)

PM. synspunkter og fakta!! :mad:

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å angripe dreper du NPCer for honor. Ved å forsvare får du både NPC-honoren som de andre skaffer PLUSS all eventuell "normal honor" fra alle du dreper. Skulle det uansett være noen fiendtlige defenders er det såpass mange angripere at du må dele honoren på alt for mange.

Bare pass på at det er _nok_ i angrep. Kjipt å tape pga alle skal forsvare ;)

Skrevet (endret)

Måten alliance drar in en lett seier på er bare å stoppe ved sh og blocke for horde der, siden 90% av hordes tror at å stå og stagge rundt sh gy og balinda vil gi de så mye honor, så ingen gidder å prøve å ri forbi til Sp. Da er det fri bane for de som ikke forsvarer sh til å ta Ib/FW ,og det er win for alliance. Blir så irritert over at nesten alle horde på liv og død må dismounte ved SH istedenfor å prøve rett på SP, de gangene 20+ hordes har gått rett på sp og cappa, så har vi vunnet på 15 min.

Endret av MaxXRebo
Skrevet

Jeg pleier å bli igjen å defende Balinda. Jeg bare venter til de går inn til henne, så AOE'er jeg dem litt, og klarer ofte å drepe en del. Når jeg dør løper jeg til Field of Strife, og farmer HK's der. Nesten alle hordes gidder ikke å dismounte en gang. Får en del honor av det+ at det er morsomere enn å ganke NPC's.

Man er tross alt i AV for pvp, ikke pve :!:

Skrevet

Du får mest honor av å ganke hordes mid-field IMENS alle de andre vinner AV for deg. Da får du i pose og sekk. Bonus Honoren fra å vinne, og fra å drepe.

Skrevet

Syns nå AV er dritt for honor selvom du får 300 bonus honor eller whatever, og du får kansje 200 extra fra dine 50 HK, noe som tilsvarer rundt 10 HK's solo i wsg :/

AV honor farm er så sykt overrated :e

Skrevet

Når det er av uke eier av både ab or wsg med preemade. Eg bruker en litt sleip teknikk i av, som ikke hjelper gamet men some gir meg masse honor. Eg driter i all "pve" der og kun zerger midten alene. Sykt mange dårlig geared i av så eg dør skjelden og får ca 70-80 hks og 50 KBs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...