kurrikill Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hey! For en tid tilbake hadde jeg specc som 31 arcane 20 fire med magen min:P elsket å one-shotte folk med pom-pyro. Etter en patch respeccet jeg. Hørte rykter om at trinket+ bg bøff funket ikke lenger, så derfor sluttet jeg med dette. Går dette fortsatt? Funker bare trinket+AP eller trinket+AP+bg bøff? Pls svar meg! vurderer å specce arcane 40-fire 11:D
Cappo Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Ser ingen grunn til hvorfor BG buffen ikke skal fungere sammen med AP og trinket. AP og trinket er jo spell og use effect. BG buffen er bare en passive buff som øker damagen sin. Det er vel AP, trinket og Power Infusion som ikke fungerer lenger om jeg ikke husker helt feil. Power Infusion er en +speldlamage buff som priest kan kaste på friendly target.
kurrikill Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 JAAAAAA! da kan eg one shotte:D fy faen!:D
Sindrelol Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Lol, skjønner ikke at noen gidder å ha arcanepower uansett. Det er virkelig det kjedeligste specet en mage kan ha.
IHASBOOK Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) i pvp er full fire det beste imo. Dragonsbreath er imba. Enda en instant spell, som i tillegg stunner, slik at du kan kaste et casting time based spess så og si uten interruptions. jeg kjører en scorch, men det er mulig å gjøre fireballs. Men å stacke scorch og fireblast er love. Dragons breath har bare 20 seconds cooldown. så bruk den tidlig FIRE!! Vanlig encounter, så og si uansett hvilken class jeg møter starter slik: Fireblast - blast wave - dragons breath - scorch - fireblast. Da har jeg skadet fienden litt uten at han kan gjøre så veldig mye, frost nova, counterspell , trinket, fireward osv hvis det trengs. Komments? Endret 5. januar 2007 av ulv
sttiiaann Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hater å møte fire mages med min PvE spec.. ikke imp CS = død, alt for mange instant spells =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå