Gå til innhold

Knust skjerm k750i


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg var uheldig og datt i dag på isen, og knuste i fallet skjermen på mobilen min. :(

Den fungerer, men det er umulig å se hva som står på skjermen (fargene ødelagt og slikt).

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre helt enda, om jeg skal kjøpe ny, levere den inn til reparasjon eller om jeg har forsikring (betaler noe ekstra i måneden, vet ikke helt hva det er :p )

 

Men, er det noen måte jeg kan overføre telefonlisten og filer til en annen telefon eller til en PC med ødelagt skjerm? Som sagt, så ser jeg absolutt ingenting så det kan bli vanskelig å navigere dersom jeg må det. Er litt redd at telefonen skal bli "formatert" om jeg leverer den inn til reparasjon, for jeg har en del ting jeg ikke vil miste på den. Har allerede overført det som låg på memory-sticken, det er altså snakk om bilder, videoer og telefonnummer som ligger på telefonen.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med "interaktiv K750i"?

7654246[/snapback]

Jeg brukte noe lignende på min k700i en gang i tiden.. SonyEricsson har en del programmer liggende på websidene sine, og et av dem er et slags brukergrensesnitt for telefonen. Mener man kunne gjøre en del ting som flytting av filer etc. iallfall. Jeg koblet det opp med bluetooth.

 

Hvis du ikke får det til, så finn noen med lik telefon, tast alt likt, og bruk den andre som skjerm.. Funker bra vanligvis.

 

Ellers, så finnes det jo Crystal Case og slikt som kan beskytte mobilen slik at dette ikke skjer igjen... Utrolig kjipt -- og litt dyrt å knuse skjermen på en såpass ny telefon :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...