Gå til innhold

Just Cause(360) fra playx

Tomtruck

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt 360 utgaven fra playx før jul? jeg la inne en bestilling 10. desember og da tålmodigheten etterhvert tok slutt sendte jeg en mail og lurte på om jeg ville få spillet i det hele tatt. Fikk svar i dag, og da spillet var så pass billig(199,-) fikk de inn mange bestillinger og gikk etterhvert tomme. Men mandag får de inn en ny ladning og kunne love at jeg ville ha spillet før neste helg. Bare til opplysning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt topp bestilte på ca. samme tid til samme pris :)

Sendte mail til dem for litt siden å fikk et litt annet svar, men at jeg ville få det når dem hadde det på lager.. Godt å høre at jeg har spillet innen neste helg, så takk for opplysningen :)

Skrevet
hm.. man trenger vell ikkje og betale toll i og med at grensen er 200, og spillet koster 199? :p

7651519[/snapback]

Playx er vel Norsk? :p

7651770[/snapback]

med lager i danmark som gjør at alt over 200 kr må fortolles.

Skrevet

Ja, søkte litt rundt på forumet og fant ut det jeg og.. :dontgetit:

Uansett: bra at trådstarter snart får spillet sitt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Først i dag fikk jeg spillet, 1 mnd og 10 dager etter bestilling. Er selvfølgelig glad for endelig å ha fått det, men det skal da ikke gå så lang tid selv om spillet ikke er på lager. Men har de spillet på lager går det bare 6-7 dager før spillet er i hus. Men tror nok det ikke blir flere bestillinger fra playx.

Skrevet
Først i dag fikk jeg spillet, 1 mnd og 10 dager etter bestilling. Er selvfølgelig glad for endelig å ha fått det, men det skal da ikke gå så lang tid selv om spillet ikke er på lager. Men har de spillet på lager går det bare 6-7 dager før spillet er i hus. Men tror nok det ikke blir flere bestillinger fra playx.

7761539[/snapback]

Fikk min i dag jeg også, bestilte vel også rundt den 10 Desember...

Pluss at utgaven jeg fikk bar preg av å være pre-played... ikke noe plastikk rundt coveret, pluss noen merker etter klistremerker som har sittet på det før!

Jeg bestiller ikke fra Playx.no igjen

Skrevet

Hmm, da har de vært så frekke å sendt deg et brukt spill :hmm: Mitt eksemplar kom med den vanlige plastomslaget + den tapen som er innenfor der igjen. Men det skal noen veldig gode tilbud før jeg en gang vurderer å kjøpe spill derfra igjen.

Skrevet

Ja, søkte litt rundt på forumet og fant ut det jeg og.. :dontgetit:

7651830[/snapback]

Hadde de vært i Norge.. Vel, da hadde jeg vært blakk hele tia :!:

Ikke la dere skremme av at dere fikk spillet sent, sånn er det bare når det er et så populært spill til en så hyggelig pris.. Min erfaring er at på DVD-området er de langt, langt bedre. Med gode priser (bortsett fra frakten, men jeg har sendt mail til dem og de svarte at de må legge til det for å tjene noe.. Alternativet er å legge varen på over 200..)

Om de faktisk sendte deg et brukt spill ville jeg sendt det tilbake, men mail først sånn at du veit at du slipper fraktkostnader.. For det er det DEM som skal legge ut om de er såpass frekke..

Skrevet (endret)

Om de faktisk sendte deg et brukt spill ville jeg sendt det tilbake, men mail først sånn at du veit at du slipper fraktkostnader.. For det er det DEM som skal legge ut om de er såpass frekke..

7763829[/snapback]

Om det var brukt eller ikke veit jeg ikke, så ingen riper under... men man ser tydelig merker etter klistremerker på fronten av coveret.. øvert til høyere!

Og at den manglet den blanke plastikken var litt turn-off.. liker å slite med å rive av slike ting ;)

Men gidder ikke å begynne å sende tilbake, velger bare å ikke handle derfra noe mer

Endret av Drunk In Public

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...