kurrikill Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 eg huskar når eg lvlet magen min for en stund tilbake at EVERYTIME triune amulet droppet i cath var det alltid en warrior eller rogue som needa den..wtf?:S
PcT Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Den druiden var sikkert feral uansett lol.. Hypnotic blade har blitt brukt av rogues siden dagenes morgenen..
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Den druiden var sikkert feral uansett lol.. Hypnotic blade har blitt brukt av rogues siden dagenes morgenen.. 7658790[/snapback] Den kan fortsatt brukes til healinggear.
gamer73 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg tolker det å være Ninja som det å "ta" items som man vet egentlig tilhører andre. Dvs man er klar over at man gjør en feil, men gjør feilen uansett. I ditt tilfelle vil jeg bare si at du var en noob:) EDIT: Selv har jeg vært noob en rekke ganger før jeg ble lvl 60, men jeg har aldri vært ninja:) Endret 8. januar 2007 av gamer73
MittParadoX Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg tolker det å være Ninja som det å "ta" items som man vet egentlig tilhører andre. Dvs man er klar over at man gjør en feil, men gjør feilen uansett. I ditt tilfelle vil jeg bare si at du var en noob:) EDIT: Selv har jeg vært noob en rekke ganger før jeg ble lvl 60, men jeg har aldri vært ninja:) 7670762[/snapback] Helt riktig, akuratt sånn jeg ser det og.
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det er vel fortsatt riktig å spørre først. Skal jeg rolle på et item jeg er usikker på, så spør jeg. Det er jo egentlig ikke verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå