Veta Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Når jeg gjorde SM Lib (for første gang, yahoo) for noen dager siden, droppa Hypnotic Blade. Jeg needa den, siden jeg var lvl 34 og hadde sugne weapons pluss at den hadde fin dps. Før jeg fikk denne hadde jeg: Meteor Shard og Mercenary Blade of the Tiger Var det veldig dårlig valg å neede på den? Håper på svar, for jeg vil ikke bli huska som ninjaen. (Første jeg gjorde etter dette var å lage en Tauren Warrior på en annen server som jeg spilte på i et par dager.) Endret 5. januar 2007 av Veta
Mats1988 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nah, brukte den jeg også, selv om den har spellpower og int og spi. Men skjønner også de som ikke fikk den som trengte den mer enn deg, men ikke bry deg om hva de sier. Regner med at du er rogue btw, eller?
Veta Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ja, jeg er rogue. Det var en druid som trengte den. Jeg sa at jeg gikk mer etter dps'en enn stats med mindre det var virkelige nice stats, men fikk bare svar som: zOMG! Ninja KICK! KICK!" osv Edit: Fikk "noob" i /w en del ganger Endret 5. januar 2007 av Veta
P@rm@nn Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det spørs hvordan resten rullet. Om noen av casterene rullet need, så ja, da var det ninja. For den er et caster våpen! Om derimot de andre rullet greed så syns jeg det var OK at du rullet need. Dog, selv da er det høflig å spørre de andre om det er greit at du needer.
chokke Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 hvem bryr seg?? du er level 34, det er glemt imorra, bare ikke vær rollhorny...
MrRexor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Når jeg gjorde SM Lib (for første gang, yahoo) for noen dager siden, droppa Hypnotic Blade.Jeg needa den, siden jeg var lvl 34 og hadde sugne weapons pluss at den hadde fin dps. Før jeg fikk denne hadde jeg: Meteor Shard og Mercenary Blade of the Tiger Var det veldig dårlig valg å neede på den? Håper på svar, for jeg vil ikke bli huska som ninjaen. (Første jeg gjorde etter dette var å lage en Tauren Warrior på en annen server som jeg spilte på i et par dager.) 7650455[/snapback] Jeg antar at du er en rogue? Så hvis du needa på Hypnotic Blade, var det uten tvil ninja loot. Siden Hypnotic Blade er en caster mainhand, og har ingenting i en roguehand å gjøre. Men siden Hypnotic Blade har forholdsvis høy droprate, har dette veldig lite å si. Men i fremtiden, når du blir litt høyere level, tenk deg om og se på statsa på de itemsa som dropper, før du needer. (Åh, jeg føler meg moralsk )
Veta Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Det spørs hvordan resten rullet. Om noen av casterene rullet need, så ja, da var det ninja. For den er et caster våpen! Om derimot de andre rullet greed så syns jeg det var OK at du rullet need. Dog, selv da er det høflig å spørre de andre om det er greit at du needer. 7650497[/snapback] Ja, jeg pleier å spørre. Men hver eneste gang jeg spør så svarer de "need if you need it" og blir lei av at jeg spør nesten hver gang. Så jeg tenkte at jeg skulle velge need.
MrRexor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Gjort er gjort, bare glem det 7650521[/snapback] ... sa roguen som ninja Ashkandi fra Nefarian og disenchanta den etterpå.
gullf1sk Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 I min bok, Ninja. Du tok en Caster dagger som Melee.
MrRexor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 I min bok, Ninja.Du tok en Caster dagger som Melee. 7650557[/snapback] Takk.
Namek Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Skaff deg Sword of omen(off hand) og vanquisher sword(mainhand). Den daggeren suger..(altfor rask, for mainhand ihvertfall). OT: ville ikke kalle deg ninja, for den daggeren var faktisk bedre enn det du hadde.
Shruggie Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Enig. Du skulle ikke needet. Å kalle det ninja er kanskje en vurderingssak, men hvem bryr seg, dette er glemt om en uke...
MrRexor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Skaff deg Sword of omen(off hand) og vanquisher sword(mainhand). Den daggeren suger..(altfor rask, for mainhand ihvertfall). OT: ville ikke kalle deg ninja, for den daggeren var faktisk bedre enn det du hadde. 7650575[/snapback] Selvom den kanskje er bedere for han (DPS messig) akkurat der og da, needer han ikke på den. Hvorfor? Fordi det er en CASTERDAGGER. Hvordan ville du, som rogue, likt deg hvis jeg hadde needa på zeh imbah rogue-mainhand forran deg, som caster, fordi "zlomgf i can get higher dmg with dat wepon..! lololol! noob!". Vær så snill. Prøv å snapp opp poenget mitt.
PcT Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hypnotic blade har blitt brukt at rogues siden den ble implementert for 2 år og 7måneder siden Ninja? Nei.
Kombat-Kaare Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Et spørsmål: Brukte du våpenet i etterkant?
Veta Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 (endret) Skaff deg Sword of omen(off hand) og vanquisher sword(mainhand). Den daggeren suger..(altfor rask, for mainhand ihvertfall). OT: ville ikke kalle deg ninja, for den daggeren var faktisk bedre enn det du hadde. 7650575[/snapback] Ja, jeg tenkte det var greit siden det var oppgradering fra det jeg hadde. Men jeg skjønner jo at druiden ble sur. Til nå har den droppa alle 3 gangene jeg har gjort Lib forresten, så han har sikkert fått tak i den nå. Jeg spiller alliance forresten, så det blir vel ikke mulig å få seg Sword of Omen da? Hva med Vanquisher Sword? Fant ikke ut hvilket quest den var fra. Edit: Et spørsmål: Brukte du våpenet i etterkant? 7650627[/snapback] ja, så klart. hvis ikke ville jeg ikke needa Endret 5. januar 2007 av Veta
Mats1988 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Gjort er gjort, bare glem det 7650521[/snapback] ... sa roguen som ninja Ashkandi fra Nefarian og disenchanta den etterpå. 7650543[/snapback] Ja, det er vel akkurat det samme
MrRexor Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Gjort er gjort, bare glem det 7650521[/snapback] ... sa roguen som ninja Ashkandi fra Nefarian og disenchanta den etterpå. 7650543[/snapback] Ja, det er vel akkurat det samme 7650685[/snapback] Så du mener at ninjalooting ikke er et problem, og langt ifra burde rakkes ned på? Tviler på at du hadde blitt så glad hvis noen hadde ninja zeh epixdrop på 0.009% droprate fra Naxramas. (Ja, det er et eksempel satt litt på kanten). Endret 5. januar 2007 av MrRexor
hallgeirl Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Ja, jeg mener du ikke skulle ha rolla need helt uten videre og vil vel kalle det ninjalooting. Greit nok, det var en oppgradering. Men det er fremdeles en caster dagger. Hadde du spurt gruppa om det var greit om du roller, så hadde det vært greit (så lenge de sier ja selvfølgelig), men ikke om du bare needer den helt uten videre da daggeren som sagt er en caster dagger. Ikke at det har så veldig mye å si på såpass lav level, et library run om du får litt hjelp tar veldig liten tid. Men generelt er jo ikke akkurat ninjalooting en veldig hyggelig ting, uansett om det er Deadmines eller Stratholme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå