Olanru Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hei! er ANTI-AFK tools lovelig i WOW? et program som kalles Trackeler? trur jeg, du gjør en ting feks å hoppe og så repeterer den det under hele Battlegrounden. men jeg har lita tru på at det er lovelig da...
daneriks Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg brukte en program som spammet berserker rage for meg i AV ble xcalted med dette programmet (før honor patch) og fikk bare advarsel, tjente et par epics på det. Synes det var helt greit med en advarsel jeg xD
Lucifer 666 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Er ikke lovlig nei. Har raportert dette mange ganger, særlig i AV. Vet at endel av dem har fått 3 ukers "ferie" men ikke hørt om noen som har fått perm ban for det.
Cola911 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Haha, du husker ikke et navn som Trackeler, utan å ha brukd det xD Pass på så ingen merker det så går det nokk bra :!:
DeadbeaT Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Lovlig Et program *pirke på* 7651127[/snapback] og i det innlegget som egentlig var en retting av skrivemåte (regner jeg med) ligger også svaret på spørsmålet ditt: Nei, det er ikke lovlig å bruke andre programmer til å påvirke WoW og dens atferd, såkalt third-party software. nå, derimot dersom man programmerer en macro til å blåse ut en command med gjevne mellomrom, hmmmm. for rogues f.eks: stealth-unstealth, eller for warriors: stanceshift-stanceshift. hmmm
Lampeskjermen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Så en sånn antiafk som styrte ved hjelp av Winampen din. Du satte på musikk så styrte den etter beaten ^^. Høres digg ut Selv om det ikke er lovlig
mad_arab Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg brukte en program som spammet berserker rage for meg i AV ble xcalted med dette programmet (før honor patch) og fikk bare advarsel, tjente et par epics på det. Synes det var helt greit med en advarsel jeg xD 7650692[/snapback] Ja, det er synd at det ikke er permban for det. Da hadde vi sluppet undermålere som deg. Blizzard burde ha nulltoleranse for denslags cheatere.
NuckChorris Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg brukte en program som spammet berserker rage for meg i AV ble xcalted med dette programmet (før honor patch) og fikk bare advarsel, tjente et par epics på det. Synes det var helt greit med en advarsel jeg xD 7650692[/snapback] Ja, det er synd at det ikke er permban for det. Da hadde vi sluppet undermålere som deg. Blizzard burde ha nulltoleranse for denslags cheatere. 7653925[/snapback] Ja enig. Har tapt endel BGs pga slike snyltere..En advarsel er jo i hvert fall latterlig.
MittParadoX Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Så en sånn antiafk som styrte ved hjelp av Winampen din. Du satte på musikk så styrte den etter beaten ^^. Høres digg ut Selv om det ikke er lovlig 7653124[/snapback] dance bot ftw
Skarstard Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg håper da virkelig ikke at du hadde tenkt å prøve det ut? For jeg ville rapportert deg tvert. Akkurat som jeg gjorde med disse.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 galt med de da? de tok sikkert bare den gruva
Skarstard Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 De er i hulen der vi begynner, ikke i gruven.
øl_i_tastaturet Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det var jo egentlig bare et dumt spørsmål Er en grunn til at du blir kastet ut av BG når du går AFK ikkesant.
Olanru Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 ikke jeg som brukte det, var brodern. han mente at det var bedre å jukse enn å gjøre det på en ærlig og redelig måte, men jeg sletta det og han skal aldri få lov til det igjen
Cannabiskopen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har brukt anti AFK bot i hvertfall 1 helt år nå. Er ikke sånn at jeg går inn i hver eneste AV og afk botter, men har sikkert gjort det en 10 ganger tilsammen. Bruker den vel egentlig mest for å ikke få deserter buff når jeg skal spise eller plutselig gjøre noe eller hvis jeg er på test server og ikke vil bli kasta ut. Er ikke flau eller noe om at jeg bruker botten og har aldri fått noen warning før så hadde ikke gjort meg noe i det hele tatt å fått en liten warning for 1 års forbruk av anti AFK bot. Om selve botten: I min livs guild "Incineration" programerte guild masteren selv en anti AFK bot som han la ut på guild forumet. Selve botten gjør at den trykker ektstremt fort på "A" og "D" på tastaturet så folk kan ikke se at du bruker anti afk bot. Dette gjør den omtrendt 2 ganger i minuttet (veit ikke hvorfor den gjør det så ofte men men). Man kan se det når man holder oppe chatten, så kommer det plutselig opp en A og en D. Det er en ledetekst skriptet bot btw, og siden det sannsynligvis ikke er mere enn max 50 folk som bruker den er den ikke på langt nær bannable listed for Warden. Endret 6. januar 2007 av BadBeer
Olanru Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 men jeg syns at man skal skaffe seg honor på en ærlig og ordentlig måte. man lærer ikke av å "cheate"
Skarstard Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er litt komisk i grunn, at personer betaler hundre kroner i måneden for å ikke spille.
eggenz Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det er litt komisk i grunn, at personer betaler hundre kroner i måneden for å ikke spille. 7661487[/snapback] du sier noe der men AFK er ikke lov, og jeg har raportert en haug folk i BG's i det siste som leecher i AV utrolig irriterende ;\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå