Gå til innhold

Ipod Shuflle til 299,-


Anbefalte innlegg

Vet du hvor lageret til lefdal nettbutikk ligger? stod ikke noe postnummer på sporingsopplegget til posten...

 

Edit: Snakket nettop med en bekjent som har en bror som jobber på elkjøp. Han sa at både elkjøp og lefdal hadde spilleren til denne prisen. Så alle som bestilte vil lykkelig få sin 300 kroners Ipod i posten i nermeste fremtid :D

7683779[/snapback]

Oi! Det var altså ikke prisfeil? :D

Skulle bare bestilt flere enn èn ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så klart er de ikke nødt til å selge et feilpriset produkt. Det står jo i den posten jeg postet her tidligere at de kan kansellere en bestilling om det var skrivefeil/feilprising i varen.

 

På elkjøp for ikke så lenge siden hadde de priset PS2 til 10,-. Da kansellerte de alle bestillingene og sendte ut en beklagelse.

 

Catta: Hvorfor må den ha vært det? Er det ikke vanlig at butikker har tilbud på diverse varer for så å sette opp prisen igjen etter f.eks. én uke? Om den hadde vært feilpriset hadde de nok kansellert alle bestillingene.

Endret av remmm
Lenke til kommentar

OK, jeg så iallefall en lignende post fra faktisk den samme butikken, faktisk en moderator som var å kjøpte.

 

Konklusjonen i den posten var et moderatoren hadde retten på sin side da han kjøpe ett eller annet El greier for 200kr mindre - Men han gadd ikke å stå å krangle med han i kassa - selvom han visstnok hadde retten på sin side.

Lenke til kommentar

Nå skal det da sies at jeg synes iPod shuffle er det mest overprisede, meningsløse, teite produktet som noen gang har rullet ut fra Apple. Hva er vitsen? For 750,- får du en liten (sant, riktignok er den liten, nesten for liten) grå dings som er er så til de grader primitiv. Ikke noe display, ingen funksjoner utover lydspilling. Jeg er vel egentlig mer nysgjerrig enn kritisk.. Hva er greia?

Lenke til kommentar
Nå skal det da sies at jeg synes iPod shuffle er det mest overprisede, meningsløse, teite produktet som noen gang har rullet ut fra Apple. Hva er vitsen? For 750,- får du en liten (sant, riktignok er den liten, nesten for liten) grå dings som er er så til de grader primitiv. Ikke noe display, ingen funksjoner utover lydspilling. Jeg er vel egentlig mer nysgjerrig enn kritisk.. Hva er greia?

7692107[/snapback]

Meningsløs og teit? Den spiller musikk i likhet med alle andre mp3 spillere. Og når i alle fall jeg kjøper meg en mp3 spiller for 300 kroner forventer jeg ikke haugevis med funksjoner. Overpriset til 700,-, kanskje. Jeg hadde i allefall ikke betalt det for den, men når den dukket opp til 300,- slo jeg til :) Tror ikke du finner en bedre for 300 kroner.
Lenke til kommentar
Nei nei, men nå var jo 299,- en feil oppgitt pris da :) En litt glipp fra butikken.. heh.

 

Poenget er jo at jeg føler iPod shuffle er tidenes rip-off.. heh. Den spiller musikk ja, men du har ikke kontroll over hvilken :) Det er tilfeldig.

7693248[/snapback]

Sa jeg ikke isted at prisen ikke var feiloppgitt? :!: Elkjøp og Lefdal har samme eier, og hadde et slikt tilbud på akkurat denne.

 

Poenget med Shuffle er jo at den skal være liten og lett, synes den ser nokså pen ut jeg :) Har man et slikt behov som deg, så går man selvfølgelig ikke for denne! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...