Gå til innhold

Ipod Shuflle til 299,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på skolen jeg, med kortet hjemme :!: Men fikk en stk shuffle og portapro headset inkludert frakt for 707,-

 

Edit: Glemte og si at de hadde den til samme prisen på elkjøp for noen dager tilbake, men prisen ble endret til 699,-.

Endret av remmm
Lenke til kommentar

De kan jo ikke kreve at jeg skal betale 700 når det står den koster 300. Må i allefall få en mulighet til å kannselere bestillingen. Så lenge det står i ordrebekreftelsen min at jeg skal betale 299,- så kan de i allefall ikke bar endre prisen på pakken jeg får i oppkrav uten å gi beskjed.

 

Edit:

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

 

Fant dette på lefdal, så de kan kanselere bestillingen, men da vil vi få beskjed :)

Endret av remmm
Lenke til kommentar

Samme her. Grunnen til at jeg kjøpte den var at den var så billig.

 

Edit: Ville bare si at jeg nettop fikk en mail fra lefdal om at bestillingen min nettop ble sendt fra deres lager :) Håper på å få en 300 kroners shuffle i postkassa før helga :!:

Endret av remmm
Lenke til kommentar

Vet du hvor lageret til lefdal nettbutikk ligger? stod ikke noe postnummer på sporingsopplegget til posten...

 

Edit: Snakket nettop med en bekjent som har en bror som jobber på elkjøp. Han sa at både elkjøp og lefdal hadde spilleren til denne prisen. Så alle som bestilte vil lykkelig få sin 300 kroners Ipod i posten i nermeste fremtid :D

Endret av remmm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...