pioneer_ Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Edit: Hei, jeg lurer på en ting. Hvordan kan jeg få fullskjerm med opengl i 800x600? Når jeg fikser den settingen så blir det liksom midt i skjermen min. Så jeg ser f.eks skrivebord og sånt. Men den software funker som bare det, men altså, dere vet hvordan den er^^ Takker for svar Endret 4. januar 2007 av pioneer_
PatSharpX Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Sjekk om du har huket av "Run in a window" under video i settings.
pioneer_ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Ja, har det. Prøvde med det da, for å se hva som var forskjellen, men da kom den linja med X, minimer og maksimer. Også får jeg ikke kjørt cs i Direct 3D, da kommer denne ruten opp. "The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode." Hvorfor kommer det? Er det pga skjermkortet mitt? At det er for dårlig.
PatSharpX Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 OpenGL er bedre enn d3d da. Men har nok noe med skjermkortet å gjøre da. Hvilket kort er det du har?
PatSharpX Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Er det en leif der? Fikk ikke noe opp når jeg søkte på det på google :\
pioneer_ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Hmm, rart. I alle fall så er det NVIDIA GeForce 3700 GS det heter. Omlag ett år gammelt.
pioneer_ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Oi, det gjør det visst Jaja, er ikke SÅ flink med tall da
pioneer_ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Hmm, har vurdert det ja, men like greit å sjekke før en gjør noe sånt som å kjøpe noe nytt om en kan fikse det uten å gjøre det sånn ^^ Takk
PatSharpX Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ville kanskje lage en tråd i Skjermkort forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå