EspenFe Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Heisann Jeg lurer på om noen har noe addons til meg. Samme hvilken det er, men forklar meg det har leita her på forumet men fant ingenting. espeNaldoZ
værdama Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg syntes hvertfall Allinone inventory er ganske kjekt:) du finner den på curse-gaming
MrLee Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 CT_raidassist CT.... Hele CT pakka egentlig Damagemeters titan bar eller ekvivalenter auctioneer decursive ... lista er egentlig litt for lang til å nevne alle
EspenFe Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Det vil ikke lastes ned? noen som vet problemet?Vil være evig takknemlig
EspenFe Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 CT_raidassistCT.... Hele CT pakka egentlig Damagemeters titan bar eller ekvivalenter auctioneer decursive ... lista er egentlig litt for lang til å nevne alle 7641198[/snapback] Kan noen si meg hva disse gjør?
Exeter Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Noen hendige jeg bruker.. Combat Cooldown - Viser med (minutter også sekunder til spell er klar) Price Each - Viser prisen per stk når det selges flere av samme ting i en auksjon på AH. Turn In - Ved å skru på denne kan du bare klikke på NPC'n så vil ha velge queste og komplette (typ encrypted twilight text, eller runecloth)
EspenFe Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Noen hendige jeg bruker.. Combat Cooldown - Viser med (minutter også sekunder til spell er klar) Price Each - Viser prisen per stk når det selges flere av samme ting i en auksjon på AH. Turn In - Ved å skru på denne kan du bare klikke på NPC'n så vil ha velge queste og komplette (typ encrypted twilight text, eller runecloth) 7641885[/snapback] ok.takk for svar. Men kan ikke laste ned
Instict Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 ellers er "Scrolling Combat Text" (viser over toonen hvor mye hp du taper osv) "MobHealth" (viser helsa til mobs) "RS_ClassColors" (legger til classcolors i guild osv) "CT_MailMod" (enklere mail, denne er et must) "SimpleCombatLog" (du ser combat loggen min) "XPerl" (annen design på player/party osv) "Titan" (en slags bar som ligger over/under som viser info) "Vendetta" (en bossmod, og bgmod) "SW stats" (viser damage done/healing done etc, kjekk å ha om du raider) Kjekke å ha.
Xeenon_ Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Atlas + AtlasLoot - viser kart over instances og loot fra bosser Bongos - Actionbars som er omtrent tretten ganger bedre enn Blizzard sine Ellers bruker jeg omtrent det som Instict bruker. Forresten... bumping kan få tråden stengt, så ro deg litt ned. Endret 5. januar 2007 av Xeenon_
EspenFe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Tommy, er det deg? 7646977[/snapback] Mitt navn er Espen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå