Maynard James Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 mye folk som afk boter i av, altid mages som setter opp en portal og teleporter de away
random_wannabe Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 mye folk som afk boter i av, altid mages som setter opp en portal og teleporter de away 7646097[/snapback] Uh, åssen er det mulig..?
Cappo Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 En ting er at de folka som bruker afk-bot i AV ødelegger for alle de andre som spiller i AV. Men de som irriterer meg mest av alt, er de som faktisk er der, som sitter og skriver og fortsatt står å idler oppe ved inngangen. Sitte der å glo på skjermen og skrive, men likevel ikke gidde å gjøre noe? Hadde jeg ikke klart. Syns faktisk det er artig å løpe rundt, ta over tårna, drepe Lt.s, osv. Er det en håpløs AV hvor alliance ikke klarer noe flyr jeg bare rundt og sanker kills.
Rollespilleren Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 De som er verre enn idlere er de som sier, når laget er i ferd med å tape; "let them win". Skriv /afk du heller
MittParadoX Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg bottet i ca 3 dager i AV med min char. På 12 timers botting (der botten gjorde alt selv, logget på BGs, snakket med BG-masteren) fikk jeg 5000 honor. 1 dagen, etter en hel med botting, når jeg sto opp, "sprang" jeg bort til Pc'en for å se hvor mye honor jeg hadde fått. Akkurat da fikk jeg opp message på raid i AV: I have reported all u guys in tunnel for leeching. jeg svarte han og kom med masse unnskyldning etc. så jeg hørte aldrig noe av blizzard, kanskje han skulle til å reporte oss, og så ga han først en "advarsel" Eneste måten jeg kunne bli merket på med den botten jeg hadde, var via att noen reported meg, og em GM whispered meg og jeg ikke svarte, og da visste han jeg brukte bot. Dem programmene jeg brukte gikk ikke ann att warden merket. jeg slutta å bruke bot anyway, siden jeg ikke fikk såve om nettene med den på ^^ 7641559[/snapback] Bare så du er klar over det, Blizzard kan gå flere mnd'r tilbake i datainfoen for og se hva du har gjort. Når du botter går du i det samme mønsteret med bevegelser og utførelser av komandoer. ser de det kan de banne deg selv on det er et halvt år siden det skjedde. hvorfor trur du blizz banner flere tusen kontoer på likt. det er jævelig irriterende og tenke på at når jeg må "farme" time etter time for og få det jeg vil ha er det noen som bare trykker på en knapp og går og legger seg for og få gull og grønne enger. jukser du i spill blir ting bedre for deg, jukser du i et MMORPG går det utover andre
eggenz Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 tenk hvis alle har brukt afk bot? hvordan har det blitt? xD bare en tanke i en kjedelig time med Natur og Miljø...
supr Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Aldri brukt bots men jeg putta faktisk ett skurjern mellom tastene slik at characteren snurret rundt og rundt. Ved hjelp av detta slapp meg å afke ut av AV mens jeg spiste o.l. Gjorde det også noen ganger før jeg la meg for å stå i AV que slik at jeg kunne joine den første AV'n i 12 tia dagen etter. Angrer ikke på at jeg gjordet dette, bedre enn å sitte 6 timer i strekk i og vente 12 timer på neste.
kjetilkl Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Bare så du er klar over det, Blizzard kan gå flere mnd'r tilbake i datainfoen for og se hva du har gjort. Når du botter går du i det samme mønsteret med bevegelser og utførelser av komandoer. ser de det kan de banne deg selv on det er et halvt år siden Skjønner at du ikke har farmet noe særlig selv, - siden man godt kan sitte og trykke akkurat de samme tastekombinasjonene og gå i det samme mønsteret i timesvis selv om man ikke bruker en BOT ...
Walts Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 kan si det sånn etter å fått paladinen min opp til exalted med ordentlig spilling har det vært litt avslappning med warrioren, hender jeg står stille litt.. men vanligvis så dreper jeg horde for det er jo mer honor =)
Rollespilleren Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 mye folk som afk boter i av, altid mages som setter opp en portal og teleporter de away 7646097[/snapback] Uh, åssen er det mulig..? 7646497[/snapback] http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...102430855&sid=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå