Con Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har nå Exalted med stormpike guard, men la merke til at den stoppet på 999/1000. Vil ikke den komme opp på 1000? Hvordan får jeg da den epic trinketen til AV?
Kombat-Kaare Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har nå Exalted med stormpike guard, men la merke til at den stoppet på 999/1000. Vil ikke den komme opp på 1000? Hvordan får jeg da den epic trinketen til AV? 7639937[/snapback] 999 er det høyeste. Du snakker vel om trinketen vi på Horde-siden kjenner som "Frostwolf Insignia Rank 6", og den får du ved å gjøre forskjellige quester for Frostwolves inne i Alterac Valley. Regner med at akkurat det samme gjelder for Stormpike også. Sjekk thottbot for mer info, det er gjerne lurt når du er ute etter spesifikke ting. Meg bekjent har ikke reputation noe å si hvorvidt du får trinketen eller ikke, det er derimot questene du må klare.
TaigaH Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Feil Kaare. Du får siste rank 6 trinket av å være fullt exalted, 999/999. Ikke noe quests eller noe, bortsett fra det første du gjør for å få rank 1 trinketen. Det questet får du vel av en som står utenfor ingangen til AV, hvis jeg husker rett. Endret 4. januar 2007 av TaigaH
Phyx Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 For og få rank 6 av den trinketen må du være exhaulted og være lvl 60 om jeg ikke tar feil. Trinketen får du ved ingangen av AV fra en questgiver.
Bredoc Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Ta questen ved AV entrance. Gjør den, lever. Selve trinketen får du med normal faction som reward. Epic edition er på exalted. Bare snakk med npc igjen, og igjen osv inntil den er oppgraddert til exalted. Tok ikke questen før på exalted selv. Fikk vel omtrent 25g totalt. Du får 5g pr quest du leverer.
Con Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Jeg har rank 5, får stikke opp til inngangen og se om de har en ny til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå