Gå til innhold

Loatheb 5man! Ikke bare piss.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
les raid statusen da. tipper de 5 der overlevde og resten ligger døde rundt der.

 

men, får jeg se en fraps, så går jeg med på det.

7640451[/snapback]

 

om du ser på de som er døde så har ingen på seg gear.. Og i følge hva dem sier på forumet så var de andre i raidet der kun for å ikke miste loot.

Lenke til kommentar

En av shadowprestene som henger på EJ sitt forumet har postet beregninger på hvordan dette er mulig med hensyn på mana/dps/healing via VE.

 

3 shadowprester har ingen problemer med å holde MT oppe på det encounteret uten å forlate shadowform.

 

Har aldri vært å prøvd han i Naxx, men mener et av poengene var en eller annen buff/debuff (spore ting?) som øker crit sjansen på VE betraktelig.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke aning om bossen har blitt forandra, med før ble ticksa større og raskere etter 5min ?

 

Glemmer aldri denne bossen etter å bruke 400gold og mer bare for å wipe en hel kveld >_<

 

Tviler ikke på dem, kan tenke meg at alle de 3 shadowpriestene har oracle set bonusene og så healsa spretter nok heftig rundt i den gruppa, med en 14k hp tank med sikkert 30% dodge & parry osv. (sikkert 14k+ armor også)

 

Imponerende!

Lenke til kommentar
Utrolig så vanskelig det skulle være å tro på det, da?

7640463[/snapback]

 

Vi snakker om en 40 manns boss, i den største og vanskeligste instancen av dem alle blir gjort 5 mann.

 

Jeg vet ikke om dere, men jeg blir hvertfall veldig skeptisk.

7641049[/snapback]

 

Vi snakker healing + damage fra 3 shadow priests, damagesoaking av en warrior og støtte av warlock, er ikke værre.

Lenke til kommentar
Vi snakker healing + damage fra 3 shadow priests, damagesoaking av en warrior og støtte av warlock, er ikke værre.

7641161[/snapback]

 

Joa, men allikevel. Det er en av de vanskeligste bossene i spillet vi snakker om. Du må jo skjønne at noen er litt skeptiske? :)

7641250[/snapback]

 

Skjønner at noen er skeptiske når de leser topic, men det må da gå ann å forstå at det ikke er tull når man ser bilder og tenker litt med de små grå :)

Lenke til kommentar

På loatheb kan man bare kaste 1 heal i minuttet. Bossen spammer også "curse of doom" med økende hastiget på hele raidet.

 

De folka der cheeset ved å heale opp alt med vampiric embrace (som ikke har noen penalty i den kampen) som fikk nærmere 100% critsjanse fra spore buffen. I tillegg hadde de en lock for dmg og buffs/debuffs, som lifetappet og ble healet opp av VE.

 

Edit: og selvfølgelig 3x vampiric touch for manaregen.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke aning om bossen har blitt forandra, med før ble ticksa større og raskere etter 5min ?

 

Glemmer aldri denne bossen etter å bruke 400gold og mer bare for å wipe en hel kveld >_<

 

Tviler ikke på dem, kan tenke meg at alle de 3 shadowpriestene har oracle set bonusene og så healsa spretter nok heftig rundt i den gruppa, med en 14k hp tank med sikkert 30% dodge & parry osv. (sikkert 14k+ armor også)

 

Imponerende!

7640906[/snapback]

 

Ikke større ticks, bare raskere (15sec)..

 

Cherrie: http://ctprofiles.net/1924975 - +650 shadow damage.

Nnep: http://ctprofiles.net/4361034 - +477 shadow damage.

Anujit: No shadow/damage profile. Oracle stuff, guessing 500-600.

Blunted: http://ctprofiles.net/2435862 - +644 shadow damage. - SM/Ruin.

Xodexx: http://ctprofiles.net/3738742 Full DN and some other neat stuff.

Lenke til kommentar
Mye av grunnen til at dette kunne skje er vel at etter patchen har Blizzard gjort om Vampiric Embrace til å bli magic effect, og ikke en curse som det var  før, ettersom Loatheb da var immune mot den..

7642914[/snapback]

 

Var vel ikke immune, men ble fjerna hvert 30sek. Sweet kill. \o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...