WarpX Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Har merket noe uvanlig siden patchen. Det skjer når jeg caster Shadowbolt (eller noe annet som har cast time). Jeg caster, baren fylles opp til slutten og forsvinner. Likevel står jeg igjen som en annen idiot og venter på at bolten skal fyres av i 2-3 sekunder etterpå. Ufattelig irriterende. Skjer vanligvis når det er litt action rundt omkring meg. Kan ikke si at jeg merket dette før patchen. Noen andre som har samme problemet?
likferd Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jepp, er noe muffens med serverene tror jeg, ofte ting låser seg i noen sekunder. Har merket det spesielt på mailbox, vendorer osv.
Pilot_ Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det kan høres ut som lagg. Hva ligger pingen din på? Kan vel også kanskje være hardware som er litt for dårlig, vet ikke om den nye patchen er mer krevende, så det kan ikke jeg uttale meg om.
WarpX Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Hm er vel neppe hardwaren min da jeg har en Athlon 64 X2 4600+, 2gig DDR2 ram og Geforce 7950gt. Ligger på grønn ping. Har 60 fps (med vsync).
Pilot_ Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hm er vel neppe hardwaren min da jeg har en Athlon 64 X2 4600+, 2gig DDR2 ram og Geforce 7950gt. Ligger på grønn ping. Har 60 fps (med vsync). 7638743[/snapback] Er vel bare serverne som tuller da, som likferd skrev.
WarpX Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ah, er heldigvis ikke den eneste med dette problemet. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=57699770&sid=1 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=59875322&sid=1 Og det har nok sikkert med at jeg tar damage også, for det skjer særlig i battlegrounds. Endret 4. januar 2007 av WarpX
qoom Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Har merket noe uvanlig siden patchen. Det skjer når jeg caster Shadowbolt (eller noe annet som har cast time). Jeg caster, baren fylles opp til slutten og forsvinner. Likevel står jeg igjen som en annen idiot og venter på at bolten skal fyres av i 2-3 sekunder etterpå. Ufattelig irriterende. Skjer vanligvis når det er litt action rundt omkring meg. Kan ikke si at jeg merket dette før patchen. Noen andre som har samme problemet? 7638724[/snapback] ja har opplev det mange ganger^^jevla irriterende:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå