El Matador Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. Det hender jo at man peprer folk med kuler, og ingenting skjer, men de setter ett skudd på deg og man dauer. Jeg skal si at jeg ikke er noen super spiller, og dauer altfor lett, selv om jeg har spilt fra dag 1. 7658718[/snapback] Hvorfor sier du at det er juks? Folk som har spilt lenge blir gode. 7658773[/snapback] Men når du pepprer dem med kuler og de ikke dauer, da føles det veldig som juks. flere av de jeg spiller med reagerer også noen ganger på dette. 7658825[/snapback] Det kan føles som juks, men det er det nok ikke. Du må bare lære deg hvor hitboxen til den aktuelle personen er. 7658893[/snapback] Tror du virkelig at ingen jukser i BF? 7658946[/snapback] Veldig få. Hvilken bakgrunn har du egentlig? Hvordan kan du påstå at det er så mange som cheater? Jeg får 1 shot mange ganger i løpet av en kamp. Ikke noe vanskelig i det heletatt.
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. 7658946[/snapback] Veldig få. Hvilken bakgrunn har du egentlig? Hvordan kan du påstå at det er så mange som cheater? Jeg får 1 shot mange ganger i løpet av en kamp. Ikke noe vanskelig i det heletatt. 7658966[/snapback] Jeg påstår ikke at mange jukser, men at noen gjør det. Når man pepprer folk med kuler og de ikke dør, så tenker man fort juks. Men det er mange som dreper meg meget lett, og jeg sier ikke at de jukser. Jeg vet at de fleste er bedre enn meg i BF. Men når jeg spiller i lag med kompiser, og de også klager over at folk på serveren ikke dauer spesielt lett, og de er mye bedre til å spille enn meg, så er det nok noen motstandere som har noen ikke har helt rent mel i posen.
El Matador Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg påstår ikke at mange jukser, men at noen gjør det. Når man pepprer folk med kuler og de ikke dør, så tenker man fort juks. Men det er mange som dreper meg meget lett, og jeg sier ikke at de jukser. Jeg vet at de fleste er bedre enn meg i BF. Men når jeg spiller i lag med kompiser, og de også klager over at folk på serveren ikke dauer spesielt lett, og de er mye bedre til å spille enn meg, så er det nok noen motstandere som har noen ikke har helt rent mel i posen. 7659016[/snapback] Nå er du virkelig ute å kjører... Les og lær mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=664128 Skriv inn noe jævlig i GSInterpolationTime, og folk vil få masse melhits på deg. (Det går mest sannsynlig utover din aim også)
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg påstår ikke at mange jukser, men at noen gjør det. Når man pepprer folk med kuler og de ikke dør, så tenker man fort juks. Men det er mange som dreper meg meget lett, og jeg sier ikke at de jukser. Jeg vet at de fleste er bedre enn meg i BF. Men når jeg spiller i lag med kompiser, og de også klager over at folk på serveren ikke dauer spesielt lett, og de er mye bedre til å spille enn meg, så er det nok noen motstandere som har noen ikke har helt rent mel i posen. 7659016[/snapback] Nå er du virkelig ute å kjører... Les og lær mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=664128 Skriv inn noe jævlig i GSInterpolationTime, og folk vil få masse melhits på deg. (Det går mest sannsynlig utover din aim også) 7659066[/snapback] Det hørtes interessant ut, skal teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå