Gå til innhold

Project Reality: Extraction dag på battlefield2.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det er ikke cheating, folk ranker som bare **** fordi at når man joiner en server, bruker servern litt tid på å finne den ranken du har skaffa deg på andre servere  :D

 

Edit: Skriveleifer :cool:

7657898[/snapback]

 

 

Aha ;O Men når jeg joinet PR, så står den der hvite streken helt tilbake, så det ikke er noen hvit strek, der med ranken, mens på BF2 står den hvite streken litt mer til høyre.

 

Litt kjipt at PR ikke har parachutes på mer enn bare Spec Ops :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt kjipt at PR ikke har parachutes på mer enn bare Spec Ops :(

7658314[/snapback]

 

Mye som er kjipt når man er vant til noe helt annet,

men spessielt realistisk er det ikke at samtlige soldater flyr rundt med fallsjerm da....

 

Når det gjelder problemet med at folk hele tiden promoteres så er kanskje det litt irriterende ja...

 

Viss du blir lei det, så kan du "The ABR client. Version 1.2".

- Denne gjør at din rank "huskes" og du slipper å bli forfremmet når du joiner en server som er ABR ranket....

Lenke til kommentar
Litt kjipt at PR ikke har parachutes på mer enn bare Spec Ops :(

7658314[/snapback]

 

Mye som er kjipt når man er vant til noe helt annet,

men spessielt realistisk er det ikke at samtlige soldater flyr rundt med fallsjerm da....

 

Når det gjelder problemet med at folk hele tiden promoteres så er kanskje det litt irriterende ja...

 

Viss du blir lei det, så kan du "The ABR client. Version 1.2".

- Denne gjør at din rank "huskes" og du slipper å bli forfremmet når du joiner en server som er ABR ranket....

7658399[/snapback]

 

Hva skjer med vanlig bf2 rankking når man instalerer ABR sakene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Litt kjipt at PR ikke har parachutes på mer enn bare Spec Ops :(

7658314[/snapback]

 

Mye som er kjipt når man er vant til noe helt annet,

men spessielt realistisk er det ikke at samtlige soldater flyr rundt med fallsjerm da....

 

Når det gjelder problemet med at folk hele tiden promoteres så er kanskje det litt irriterende ja...

 

Viss du blir lei det, så kan du "The ABR client. Version 1.2".

- Denne gjør at din rank "huskes" og du slipper å bli forfremmet når du joiner en server som er ABR ranket....

7658399[/snapback]

 

 

Det lurer jeg og på, i tillegg lurer jeg på om det er slik at visst man f.eks får en god rank i PR, at den ranken da følger med videre i BF2 ?

 

Hva skjer med vanlig bf2 rankking når man instalerer ABR sakene?

7658478[/snapback]

Lenke til kommentar
Hmm.. Likte ikke PR på det punktet at folk TK'er som F*** i forhold til BF2. I tillegg benketer dem det!! :mad:

7659960[/snapback]

Problemet TK er jo kjent, og her er det viktig å holde tungen rett i munnen...

 

Altså...

Det er jo ikke spessielt realistisk at folk løper rundt med en navne lapp hengende over hodet...

Og visst folk bare holder øye med GPS'en så minker problemet...

 

Vel.. selv de mer erfarne får noen TK'er, og det er blitt en del av spillet i så måte, men det er lys i tunellen.

 

Det har tidligere blitt annonsert at avstanden hvor "taggen" er synlig skal økes til 30 meter....

 

da slipper en i hverftfall de mest idiotiske TK'ene vi har så mange av i dag....

Lenke til kommentar

De fleste TK'sa skjer jo på teammates som er laaangt unna, og det er vanligvis PL's med pc'er fra 1990 som har så lav grafikk at de ikke ser forskjell på venn og fiende som ender opp med å TK'e samma karen 5 ganger på rad :D

 

Du skulle bare visst hvor mange ganger jeg har blitt TK'a fordi jeg ligger oppå et tak og sniper bak fiendes linjer :ph34r:

Lenke til kommentar
Du skulle bare visst hvor mange ganger jeg har blitt TK'a fordi jeg ligger oppå et tak og sniper bak fiendes linjer  :ph34r:

7664056[/snapback]

 

Når du LoneWolfer på den måten der fortjener du å dø !!

 

PR er et teambasert spill, hvor det er meningen at dere skal holde sammen og kjempe sammen...

 

Om du skal snipe, så skal du ligge BAK ditt team, og dekke dem....

 

Dette var skandale altså... :cry:

 

PS: jeg gjør det samme selv av og til :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hmm.. Likte ikke PR på det punktet at folk TK'er som F*** i forhold til BF2. I tillegg benketer dem det!! :mad:

7659960[/snapback]

 

Grunnen til det er at names kommer opp etter du sikter litt på folk, det står ikke der hele tiden.

7662820[/snapback]

 

 

 

HAHAH! :D

 

Gjett da, der satt jeg å spilte PR, også kom det en mostander, BOM rakketen traff midt i

Helikopteret :D Fete greier xD

Lenke til kommentar
R@ge, jeg gjør det bare når jeg er lei av å bli slakta som medic eller rifleman  :p

 

Også når jeg gjør det, gjør jeg det vanligvis med folk jeg kjenner RL, vi mekker en sniper only squad  :whistle:

7665777[/snapback]

Jeg sniper når jeg vil LoneWolfe eller ikke har lyst å ha noen form for sammarbeid eller snakk med noen... :ermm:

 

Da finner jeg fra langbørsa og løper til skogs...... :innocent:

 

Noen sniper er jeg laaaaaangt i fra.. treffer alt for dårlig til å nesten kunne kalles "amatør på fellesferie".

 

jeg trives aller best som Medic, Spec ops, eller grenadier.......

I det siste har jeg forelska meg litt i Heavy Anti-Tank klassen :love:

 

Det er bare såååå sweet å plukke ned helikoptere, og overaske en hel squad som sniker seg rundt i en bakgate er bare sååååå kuult..... BOOOM så flyr de veggimellom... hihihihih

Lenke til kommentar
Det er bare såååå sweet å plukke ned helikoptere, og overaske en hel squad som sniker seg rundt i en bakgate er bare sååååå kuult..... BOOOM så flyr de veggimellom... hihihihih

 

 

Akkurat den uttalelsen der støtter jeg 110%! Er litt moro å snipe med pistol å, faktisk :cool:

 

Edit: US Spec Ops er bare dritt, overpowered til de grader... :hrm:

Endret av Fev4ng
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hm.. Spilte PR, og ble drept fordi jeg ikke så hvem det var. Så skriver en på laget til meg rett etterpå; F*** da! Kan du ikke holde deg i live i ett J**** sekund uten at du dør?? + Caps.

 

 

Tror jeg holder meg til BF2 jeg.. :hm:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Hm.. Spilte PR, og ble drept fordi jeg ikke så hvem det var. Så skriver en på laget til meg rett etterpå; F*** da! Kan du ikke holde deg i live i ett J**** sekund uten at du dør?? + Caps.

 

 

Tror jeg holder meg til BF2 jeg.. :hm:

7667711[/snapback]

Så du mener at sånne duste kommentarer kan du ikke få i vBF2 da eller..

 

Heheh.. ingen som har påstått at PR er enkelt nei...

 

Og det er litt synd at noen gir deg inn fordi du har vaert litt uheldig...

 

Sånn som jeg ser det, har dette egentlig ikke en dritt med PR å gjøre, men det faktum at du har spilt på en server hvor folk kanskje ikke tar nok hensyn til andre...

 

Prøv en annen kanskje..

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hm.. Spilte PR, og ble drept fordi jeg ikke så hvem det var. Så skriver en på laget til meg rett etterpå; F*** da! Kan du ikke holde deg i live i ett J**** sekund uten at du dør?? + Caps.

 

 

Tror jeg holder meg til BF2 jeg.. :hm:

7667711[/snapback]

Så du mener at sånne duste kommentarer kan du ikke få i vBF2 da eller..

 

Heheh.. ingen som har påstått at PR er enkelt nei...

 

Og det er litt synd at noen gir deg inn fordi du har vaert litt uheldig...

 

Sånn som jeg ser det, har dette egentlig ikke en dritt med PR å gjøre, men det faktum at du har spilt på en server hvor folk kanskje ikke tar nok hensyn til andre...

 

Prøv en annen kanskje..

7670166[/snapback]

 

 

Aa, folk er mer hyggelige på BF2 ranked servers :scared:

 

Neida.. Hadde sikkert bare litt uflaks. Vet hva jeg skal gjøre neste gang ja.. :p

Blir nok en haug av TK der ja xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...