Texas7 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hei, jeg tenkte meg å skaffe meg en ny mail (msn) Men så blir det jævlig kjipt å skrive opp alle mailene, så går det ann å gjøre noe for å slippe det? Kanskje et program som kan gjøre det?
Jakob K Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Er en funksjon for å eksportere kontaktene i Windows Live Messenger ja. Og importere dem igjen da, selvøflgelig. Tror det er under Kontakter-menyen, men har desverre ikke programmet foran meg nuh.
Roma_4_ever Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kontakter -> Lagre kontaktliste Kontakter -> Importer kontaktliste fra fil
V-by Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kontakter -> Lagre kontaktliste Kontakter -> Importer kontaktliste fra fil 7632247[/snapback] riktig. Men når du lagrer kontaktlisten, lagres den som et ikon, du kan også åpne den i notepad og legge det inn manuelt ellers så kan du bare logge deg på den nye msn adressa, og trykke på ikonet, og alle legges til det fant jeg ut, etter å ha lagt inn ca 100 kontakter på den tunge måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå