Cryovat Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 De fleste som leser Kotaku har nok sett dette før, men linker her likevel. http://www.kotaku.com/gaming/clips/the-ult...rody-225357.php Trodde først det kom til å bli dumt, men lo utrolig godt. :!:
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 :!: Så jævlig bra. Fikk nesten lyst å spille litt FF nå.
Cryovat Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Samme her. :!: Selvfølgelig ligger FF7 Platinum på andre siden av landet for øyeblikket.
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Haha, utrolig morsom. Sånn ting er i spillet, så tenker man ikke på det, for der er det naturlig. Som f.eks. at folk står stille et sted og sier det samme om og om igjen. Men når man lager det til på film sånn som dette her, så ser det meningsløst ut. :!:
Mala Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du verden, fikk bare sett halvparten pga. jobb. Selv om eg ikkje liker slikt oppsett i spill må eg si dette var utrolig herlig Påpeker så absolutt mine innvendinger. Mener også ha sett ein annen parodi på dette, var kansje den det var snakk om i innledningsteksetn til dette klippet. Den var også veldig tøff.
Monkeyboy Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 He he, drit bra. Omtrent sånn var det da jeg studerte også, på NTNU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå