Gå til innhold

tror harddisken min holder på å ta kvelden?!?!


Nzo*

Anbefalte innlegg

det har seg sån at jeg har en for så vidt gammel western digital 20GB (7200rpm). den har holdt trofast siden innkjøp etter konfirmasjonen ca 4år tilbake...

 

men i det siste har jeg begynt å få diverse problemer jeg tror skyldes at harddisken holder på å ta kvelden. ofte får jeg mld om at diverse viktie filer er skadet når jeg starter maskina, og greier da ikke starte windows. når jeg skulle starte naskina nå sist måtte jeg gjøre et 6 ganger før jeg lyktes med å få den til å boote windows osv...

 

har prøvde d å formatere diverse ganger... etter en formatering fungerer alt helt topp et par dager, for så å vende tilbake til det samme problemet med at filer er sakdet osv....

 

maskina har også av og til fått det for seg at den ikke greier å starte uten operativsystem-cdn i....

 

på meg virker det som om harddisken begynner å ta kvelden...

 

noen tanker om dette??

 

[ Denne Melding var redigert av: Nzo* på 2002-11-24 14:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja disken din kan synge på det siste verset, men det eksisterer verktøy som kan hjelpe deg på veien (søk på download.com). Som ett lite OBS kan det også virus det er snakk om (har du virus beskytter). Er det noen programmer som du legger in etter att du har formatert disken og installert windows(disse kan være infisert).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...