Gå til innhold

Screenshots av funn på hl1 og hl2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alle som har hammer vil finne katten i teksturene.. ettersom min hammer går shitty treigt, gidder jeg ikke å finne det for dere. Ærlig, ser jeg ikke grunnen heller.

8332530[/snapback]

 

Om vi kan se teksturene til katten har da ingenting å si... Jeg vil bare vite hvor, når og hva som skjedde med den katten :p

 

Acolyt3 sa at folka som har lagd spillet har sagt at det var en katt.. Hvor står det om det?

Endret av Ltr
Lenke til kommentar

Traff på gman i et hjørne når jeg klarte å hoppe fra noen generatorer og opp på en "catwalk" hvor gman viste ansikt... (uten noen cheats)

 

 

Desuten synes jeg forskeren man snakker med før man går inn i testkammert ligner veldig på gman........

 

Det ble ikke samme vinkel eller avstand, å forskeren ser ikke ut som en utsultet gettounge, men ansiktsformene, hårfeste, øyenbryn og alt er idensisk.... :hmm:

 

 

anyway, HOLD DERE TIL TOPIC å post BILDER...

*rapportert for opprydding og OT innlegg merket som "dårlig"*

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette, samt endel off-topic, er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Nå skal jeg gjøre dette helt klart:

Her er antallet setninger som omhandler katten i Half Life 2

[sakset fra http://en.wikiquote.org/wiki/Half-Life_2]:

 

"Did you hear a cat just now? That damn thing haunts me!" -Barney Calhoun

 

Dialogue

 

Doctor Kleiner: "Right you are. This is a red letter day, we'll inaugurate the new teleport with a double transmission."

Barney Calhoun: "You mean it's working? For real this time? Because... I still have nightmares about that cat."

Alyx Vance: "What cat?"

Doctor Kleiner: "Now, now, there is nothing to be worried about, we have made major strides since then, major strides."

Alyx Vance: "What cat?"

 

[later]

 

Doctor Kleiner: "Let's see, the massless field flux should self-limit and I have clamped the manifold parameters to include CY and LG orbifold, Hilbert inclusive. Conditions could hardly be more ideal."

Barney Calhoun: "That's what you said last time."

Alyx Vance: "Hey, uh, yeah, about that cat..."

 

Det er katten de har snakket om, det var bare snakk, men jeg må innrømme jeg smilte litt da jeg hørte den dialogen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nja... Som kaysindre sier over her så har jo tydeligvis Barney kommet i nærkontakt med ett katte-lignende vesen i en tidligere, mislykket "sending", ja. Men jeg tror heller han ble sendt av gårde til en annen planet e.l. da de testet teleportalen. Omtrent det samme som skjedde med Gordon, antar jeg.

8556588[/snapback]

 

Det er vel å dra det litt langt med teorier syns du ikke? Jeg er 99% sikker på at det er - som sikkert veldig mange andre også mener - er en katt som ble brukt som test person til teleport maskinen. No doubt. Tror ikke det var meningen at dette skulle bli et stort mysterium, for det er ganske plaint simple.

Lenke til kommentar

Alt er jo bare spekulasjon, så klart, men om det virkelig var bare en vanlig katt, så vil jeg si det var usedvanlig uoriginalt og kjedelig. Dessuten så tror jeg ikke det var en vanlig katt, fordi når de tester for andre gang, da sender de ikke av gårde en katt, hund eller annet dyr eller gjenstand, da sender de Alyx. Derfor antar jeg at Barney var forsøkskaninen tidligere, slik som Alyx er etter Gordon F. ankommer laboratoriet til Doctor Kleiner. Om det virkelig hadde gått så forferdelig galt med denne katten, så ville de aldri ha prøvd på nytt med ett menneske. De ville i så fall prøvd på nytt med ett annet dyr eller gjenstand.

Lenke til kommentar
Alt er jo bare spekulasjon, så klart, men om det virkelig var bare en vanlig katt, så vil jeg si det var usedvanlig uoriginalt og kjedelig. Dessuten så tror jeg ikke det var en vanlig katt, fordi når de tester for andre gang, da sender de ikke av gårde en katt, hund eller annet dyr eller gjenstand, da sender de Alyx. Derfor antar jeg at Barney var forsøkskaninen tidligere, slik som Alyx er etter Gordon F. ankommer laboratoriet til Doctor Kleiner. Om det virkelig hadde gått så forferdelig galt med denne katten, så ville de aldri ha prøvd på nytt med ett menneske. De ville i så fall prøvd på nytt med ett annet dyr eller gjenstand.

8557807[/snapback]

 

godt poeng ;) men jeg personlig står for min teori. Uorginalt eller ei, morsom er dialogen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...