Gå til innhold

Screenshots av funn på hl1 og hl2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men de funnene han med de siste bildene har gjort er jo ting du ikke skal se da.

8120555[/snapback]

 

Nja..tror det går an å se den halvferdige combine på en eller annen monitor i Nova Prospect, i likhet med Gman i båten..

8120651[/snapback]

Ja, men det er sånne ting som du ikke skal se helt inntill. Gman ser du når du er i antiziticen one og ser på en tvskjerm som er i en gang i det ene bygget som du "bor i" i starten.

 

Det er det som er så genialt med hl2. Alt er gjort i realtime! Ingen opptak! Og det er mye mere bugsikkert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I en tidligere GCF fra HL2 og CS:s var det et bilde av en forskremt katt... Har sett dette bildet selv.

 

Tror det er denne katten Alyx, Kleiner og barney snakker om ved Kleiners lab...

 

Finner ikke bildet akkurat nå.

Bildet var av en av utviklernes katt... rart at akkurat hun skulle bli en del av storyen...

Lenke til kommentar
I en tidligere GCF fra HL2 og CS:s  var det et bilde av en forskremt katt... Har sett dette bildet selv.

 

Tror det er denne katten Alyx, Kleiner og barney snakker om ved Kleiners lab...

 

Finner ikke bildet akkurat nå.

Bildet var av en av utviklernes katt... rart at akkurat hun skulle bli en del av storyen...

8302472[/snapback]

Jeg tror ikke de snakker om noen katt.. Tror de snakket om Lamar, altså headcraben til Kleiner. Jeg mener det var derfor Alyx sier " what cat?" og ikke skjønner hva de snakker om...

 

Edit: formulert litt bedre...

Endret av Ltr
Lenke til kommentar
I en tidligere GCF fra HL2 og CS:s  var det et bilde av en forskremt katt... Har sett dette bildet selv.

 

Tror det er denne katten Alyx, Kleiner og barney snakker om ved Kleiners lab...

 

Finner ikke bildet akkurat nå.

Bildet var av en av utviklernes katt... rart at akkurat hun skulle bli en del av storyen...

8302472[/snapback]

 

De snakker ikke om noen katt.. De snakker om Lamar, altså headcraben til Kleiner. Det er derfor Alyx sier " what cat?" og ikke skjønner hva de snakker om...

8314957[/snapback]

Jaha? Og dette har du fasit på? Kilde?

Lenke til kommentar

Nei, det er sikkert feil...

Slik jeg tenkte var at: Når Kleiner sier at han har fikset den teleport tingen sier Barney at han fortsatt har mareritt om "that cat" og slik jeg trodde det var, så snakket han da om en annen hendelse der Lamar hoppet inn i teleport tingen som da ikke var helt i orden. Men Kleiner trodde altså at den var det denne gangen.

 

Altså at Lamar har hoppa inn i teleporten to ganger, men den første gangen var det Barney som var i teleporten.

 

Men jeg ser at det kanskje er en litt feil observasjon fra min side nå:p

 

 

Forresten: Jeg har også hørt at det bilde i skapet til Gordon skal være bebien til en av de som var med å utvikle hl1. Men det kan da samtidig forestille Alyx som bebi...

 

For dere som ikke vet det så foregår hl1 flere år før hl2, så i mellom tiden så kan Alyx ha blitt voksen. Det er jo forresten et bilde av Alyx som bebi og Eli sammen med kona hans i labben til Eli.

Endret av Ltr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...