Gå til innhold

[hwbot] CPUz ranking, post din beste CPUz screen!


Anbefalte innlegg

ang hwbot.. så er det kanskje en idea med en samle tråd med info

om hvordan en skal skrive inn til hwbot ( det som skal stå mellom ] [ )

til hwbot fra de forskjellige testene med eksempler ?

 

om du tittet rundt her så ser du at noen plasser står det at nick på hwbot skal med...

andre plasser står det at det ikke skal...

dette kun ment som feedback så vi får med oss flere enn de som leser tonnevis av sider med info før de "tørr" sumitte noe

8365151[/snapback]

Du har kanskje ikke sett denne tråden?? Hwbot info tråd

 

Angående det med nick i hwbot taggene så har jeg opplyst hwbot om den feilen for snart 4 måneder siden tror jeg. Men de har enda ikke fikset på det. Men det ser ut som det funker både med og uten foreløpig.

 

Hvis noen poster noen scorer som ikke dukker opp på hwbot innen noen timer så ta kontakt med meg eller lag et innlegg i info tråden så tar vi det så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må være på vårt team i tilfellet exin89. Fordi ifølge listen på hwbot så mangler du 1GHz og litt på andreplassen link

:!:

8373813[/snapback]

Ja det er i vårt team. Jeg har klart 3.9Ghz en gang, fikk ikke boota på 3.9 i stad. Kanskje prøve litt i morra. Også hvis det går blir det nok 4Ghz etterpå.

 

Det er vel noe av det beste på luft da. De som er mye over er nok på fase, tørris eller LN2.

 

Jeg får ikke Commando kortet til å være med på klokk på 500FSB. Tror det kan være at CPU er problemet, men jeg får ikke boota med 500x7 heller, så det er nok HK som ikke vil. Skal teste litt mere i morra hvis jeg får tid.

 

Edit: Jeg har et Abit AP53 kort. Noen som vet en måte jeg kan få modda det til å overklokke. Jeg tar imot alt. Lodding på kortet er bare morro iogmed at det ikke gjør noe om det tar kvelden. :w00t:

 

Edit: Det er bare den ene CPU-Z'n min som har kommet inn i hwbot, Det er kun den ene på 600Mhz. Alt annet jeg har lagt til har ikke kommet med. :thumbdown:

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...