Gå til innhold

TES: Får ikke startet mainquest i KotN


Anbefalte innlegg

'ey 'vrybody :)

 

Julen er akkurat over, og denne tiden går sjelden ubemerket hen når det gjelder oppdateringer i min samling av eiendeler og i materalistisk øyemed :ermm: (wtf, kødder)

 

Saken er at jeg endelig har fått kloa i Knights of the Nine, oppdatering til ES4: Oblivion. Første jeg stussa over var at jeg måtte installere alle modsa som fulgte med + selve ekspansjonen hver for seg (pc ja), men det var np. Greia er at jeg ikke får startet questet, jeg har i desperasjon gått på nett og sett på første steg i quest-linja... Står at

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg skal høre at vanlige folk snakker om noe crap som har skjedd i kirka i Anvil... Har løpt rundt i evigheter, men alle holder munn, og har til og med vært i kirka, og der står jo alt bra til... :roll:

 

Noen som gidder å gi meg et spor? :dontgetit:

 

Kan vel også nevne at jeg er level 9 på charactern jeg har prøvd med, har gjort mainquest + fighters guild, har hus i Skingrad og er helt PwnageloLZr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, nesten alle i spillet liker meg 80+, hvis ikke så briber jeg dem eller flørter til de elsker meg... Og meningen er visst at jeg skal høre folk snakke om det, og få en "New Topic", altså et nytt emne å snakke med folk om.

7624181[/snapback]

Da tar du og hører på samtaler til folk. Bare stå å hør på hvis to folk sankker med hverandre så vil du få det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, nesten alle i spillet liker meg 80+, hvis ikke så briber jeg dem eller flørter til de elsker meg... Og meningen er visst at jeg skal høre folk snakke om det, og få en "New Topic", altså et nytt emne å snakke med folk om.

7624181[/snapback]

Da tar du og hører på samtaler til folk. Bare stå å hør på hvis to folk sankker med hverandre så vil du få det. :thumbup:

7625264[/snapback]

 

Det er der problemet ligger, folk snakker ikke om det... Samtalene går som de alltid har gått;

 

- I saw a mudcrab here the other day.

- Interesting.

- I hate those nasty beasts.

- Whats new with you?

- Hello.

- Interesting.

- Bye.

 

Og lignende. Har overhørt samtaler i

* Anvil

* Imperial City (Market District, Temple District, Elven osv.)

* Chorrol

* Cheydinhal

* Bravil

 

Har til og med prøvd å godsnakke min kjære venn M'aiq, men han snakker fortsatt bare om kastevåpen, drager og fur hats.

Lenke til kommentar
Og du er helt sikker på at du har markert for at Ob skal starte med KotN aktiv i Data Files i startbildet?

 

Bernt K

7632304[/snapback]

 

Temmelig sikker, skriver ned det som står kryssa av i Data Files:

DLCFrostCrag.esp (player file)

DLCHorseArmor.esp (player file)

DLCMehrunesRazor.esp (player file)

DLCOrrery.esp (player file)

DLCSpellTomes.esp (player file)

DLCThievesDen.esp (player file)

DLCVileLair.esp (player file)

Knights.esp (player file)

Oblivion.esm (master file)

 

Alt dette står kryssa. Knights går jeg ut fra er KotN? Har jo installert den ;D

Alt funker, bortsett fra KotN, som jeg ikke har sett noe til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...