Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog MB C-180 Sport (Update! 06.01.08)


Chasin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fet Automobil, om bare flere hadde din tålmodighet og dine kunnskap til å kunne sette ordentlig lyd i bil hadde det vært morsomt å la folk dundre i vei om sommern istedenfor å bare høre "dunk dunk"....

 

Nyt henne mens du kan :thumbup:

Endret av mrkami73
Lenke til kommentar

Ja, har faktisk ikke gjort annet enn å vaske av og til etter de siste bildene...

Har vært travelt opptatt på jobb, holdt kurs på den nye C-klassen bla...

Straks er det lønnsoppgjør også + at jeg må flytte snart, så det blir lite tid... :no:

 

Håper å komme sterkere tilbake når mai er over... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dæven døtte!

Ska sei!

Respekt og ære til deg som har tid, ork og ikke minst peiling til det du driver med!

Blir utrolig rått.

 

Skulle ønske jeg hadde noe av det jeg skrev over for min bil. Samme som deg ca faktisk, 99 c180 sport.

Din er endel mer klasse over da, når sant skal sier;-)

Og helt utrolig å gå over til automatgir:D nydelig hehe.

 

Ble/blir utrolig konge!

Lenke til kommentar
Ja, har faktisk ikke gjort annet enn å vaske av og til etter de siste bildene...

Har vært travelt opptatt på jobb, holdt kurs på den nye C-klassen bla...

Straks er det lønnsoppgjør også + at jeg må flytte snart,  så det blir lite tid...  :no:

 

Håper å komme sterkere tilbake når mai er over... :)

8628369[/snapback]

 

 

1 Juni :p

Da er det på tide med update :!:

Lenke til kommentar
1 Juni :p

Da er det på tide med update :!:

8754804[/snapback]

 

Hmm, skummelt å love seg bort... :ermm:

 

Har gjort fint lite den siste tida, kun litt småflikk... :roll:

 

Har lånt en to generasjoner nyere C-klasse for i kveld, hvis det er noe interesse kan jeg vel alltids ta en liten photoshoot å legge ut som erstatning for lite action med min? :innocent:

 

Smaksprøve:

 

DSC00327.jpg

 

DSC00328.jpg

Lenke til kommentar

Pass på så dykk ikkje bruker opp alle smilefjesene, hugs kva som står i nettiketten:

Overdreven bruk av smilies

 

Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies?

Lenke til kommentar
er det mye problemer med den 190E i forhold til C180?

8789687[/snapback]

 

Tja, hva svarer man på slikt..

190`n generelt er jo en generasjon gamlere, så mindre duppeditter kan gå i stykker. Samtidig er det jo eldre biler, så de er gjerne mer slitt. 2,5-16 (og 2,3-16 som jeg hadde) er på lik inje med BMW 325 o.l. gjerne utsatt for en del hard bruk fra tidligere eiere, så en bør være obs på dette. 2,3-16 og 2,5-16 har også en del andre løsninger på ting og tang, som gjør at de blir dyrere å reparere i forhold til vanlig 190. På den andre siden er de ca 100 ganger morsommere når de fungerer da :)

 

Hvis du skal bruke ca den summen, og det står mellom 2,5-16 og en C180 så er den ene veldig mye moro for pengene, mens den andre er et sikrere valg rent driftsmessig.

Den største forskjellen kommer uansett når du skal forsikre de.... :dontgetit:

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...