SmartiX Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hei folkens. Lurer på om noen kunne forklare meg her hvor man får tak i steam id changer. Og jeg lurer på om det fins i det hele tatt.Fordi,spilte på en server i stad og det var en cheater der og han innrømte at han chita og var ikke redd så sa han at han hadde steam id changer og brukte videre cheat. Åssen er dette mulig og har noen hørt om det der. =??
neadii Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tull, finnes ikke noe Steam-ID "changer." Hvis alt skulle være så enkelt at du kunne cheate, bli bannet og så endre Steam-ID for å bli bannet igjen hadde det aldri vært nødvendig med Steam. Og hvis det fantes en sånn Steam-ID changer hadde det vært ulovlig å spørre om på dette forumet. Rapportert!
VikingMyte Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Cheatern trodde vel at Steam bare brukte IP ban og det var sikkert det han mente. Steam IDen ligger på serverene.
TCi Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 En id bindes til en konto og det er ikke mulig å endre uten å overta en annen sin konto ut i fra det jeg kan forstå. Og siden forumet ikke ønsker å hjelpe til med ulovlige ting som dette o.l., stenger jeg tråden.
Anbefalte innlegg