scribbleh Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Noen som vet hvordan jeg fikser dette? det er virkelig kjipt å ikke ha lyd på youtube..
Steina Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Codec problemer kansje? Last ned nyeste codec fra: www.divx.com
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Les no kva han skriv. Dette er Flash, so korleis har du tenkt at det skal hjelpe å installere DivX, som ikkje eingong er ein lydcodec? Effortfilm: Eg var lenge utan lyd på all Flash sjølv, fram til eg formaterte, men eg veit ikkje kva som var problemet. Du kan prøve å reinstallere alt av Flash/Shockwave. Ei midlertidig og upraktisk løysing kan vere å laste ned filmane med Videodownloader og spele dei av i VLC. Det fungerte for meg, men det var ikkje ofte eg gjorde det.
Steina Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Glemte å spørre om "flash" var en skrivefeil. Er vel ikke så mye flash på youtube vel? Dessuten er DivX video codec. (altså bilde med lyd) Endret 1. januar 2007 av Steina
hsds Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Youtube er vel _bare_ flash? Og divx er _bare_ video codec.. Audiodelen tar mp3 codec eller ac3 codec seg av som er de to mest brukte audiostandardene til divx filmer. Aner ikke hva som er på divx.com, men om det er en egen spiller så er det ikke et codec, men en avspiller med innebygde codec. Nå vet du det ihvertfall Jeg hadde også dette problemet at flash funket fint en liten tid etter reboot, men etter 6-7 timer sluttet audio på flash og fungere.. Da var det noe spyware tull som jeg ble kvitt og voila det funket helt fint igjen.. Bare et lite tips - hsds
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Er vel ikke så mye flash på youtube vel?Det er som hsds seier berre Flash på Youtube. Dessuten er DivX video codec. (altså bilde med lyd)Beklager, men her tek du og feil, DivX er kun video, ikkje lyd.Aner ikke hva som er på divx.com, men om det er en egen spiller så er det ikke et codec, men en avspiller med innebygde codec. Nå vet du det ihvertfallDet er ein codec der og. DivX kan vere ein codec, ein avspelar (DivX Player, for DivX-filer) eller kontainerformatet DivX (som gjev filer med endinga .divx).
Mr.M Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har tidvis hatt problemer med lyden på YouTube, -hjulpet noen ganger å lukke internett-explorer vinduet,(trenger ikke logga av nett) og åpne på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå