Gå til innhold

Blir det nye capitols i BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, lurer jeg på om det blir nye capitols i BC?

Og forresten..

Er det fortsatt mulig å prøve seg så vidt det er i BC beta? :innocent:

I så fall, hvor(dan)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer to nye byer i Azeroth, Exodar og Silvermoon. Regner med at Orgrimmar og Ironforge fortsatt blir "hovedstedene", siden de nye byene ligger ganske langt unna det meste.

BC beta kan du vel fortsatt spille såfremt du har en beta key. Eller du kan vente en 2 ukers tid og spille BC på normal måte, slik som de fleste andre...

Skrevet

Åh, takk^^

Hvordan kan jeg få tak i beta key da?

Har lyst til å snuse litt på Draenei rasen så fort som mulig :p

Skrevet
Dere glemmer Shattarh, som jeg tror kommer til å ta over det meste av IF/Orgrimmar virksomheten. Det er en neutral by in Terrokar Forest.

7616709[/snapback]

Shattrath er en forferdelig by. Større enn Undercity og enda mer forvirrende. :p

Og i tillegg mangler Shattrath og de andre byene i Outland en veldig viktig ting (Gjorde hvertfall det siste jeg spilt BC Beta for vel 1 måned siden og ikke sett noe i patchnotes angående saken) og det er classtrainers. En ting er at du kan ta en portal fra Shattrath fra alle de store byene, men du må fortsatt gå tilbake på den gode gamle måten gjennom Dark Portal. Noe jeg syns er fryktelig unødvendig og tungvindt.

Skrevet
Dere glemmer Shattarh, som jeg tror kommer til å ta over det meste av IF/Orgrimmar virksomheten. Det er en neutral by in Terrokar Forest.

7616709[/snapback]

Shattrath er en forferdelig by. Større enn Undercity og enda mer forvirrende. :p

Og i tillegg mangler Shattrath og de andre byene i Outland en veldig viktig ting (Gjorde hvertfall det siste jeg spilt BC Beta for vel 1 måned siden og ikke sett noe i patchnotes angående saken) og det er classtrainers. En ting er at du kan ta en portal fra Shattrath fra alle de store byene, men du må fortsatt gå tilbake på den gode gamle måten gjennom Dark Portal. Noe jeg syns er fryktelig unødvendig og tungvindt.

7616756[/snapback]

Classtrainers er nå en ting.. Når folk er 70 trengs liksom ikke trainers lenger, så regner med at jeg kommer til å henge i Shattrah.. Eneste grunnen til å være i Azeroth er vel Caverns of Time of Karazhan, hvor sistnevnte ligger ganske nærme Dark Portal.

Skrevet
Nå hvorfor i all verden er det ikke class trainers der?

7617351[/snapback]

Fordi Blizzard ikke vil overbefolke stedet og gjøre Shatt til det nye kombinerte Ironforge/Ogrimarr.

Skrevet
Men hvordan kan jeg få tak i Beta key?

Sjansen for å få en beta key nå er vel lik null egentlig. Blizzard har sendt de ut med epost. Har også vært noen konkurranser på ulike websider hvor man kunne vinne en key, men tviler sterkt på at det fokuseres mer på det nå som BC kun er et par uker unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...