Gå til innhold

Hvordan fjerne et "Lagg" [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når en venn av meg spiller counter strike source går dt bra en stund..

men noen ganger blir det et lagg: Alt stopper i 2-4 sekunder.

i Netgraphen:

"in" i netgraphen stopper en stund og med det samme han begynner å spille stiger den fra 100 til 2000..

det skjer flere ganger sirka en gang pr. "runde"

Endret av kjetilm
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har han telenorlinje?

Har han fikset på rates osv?

7613120[/snapback]

Har fikset rates

har local

edit: skrivefeil

Endret av kjetilm
Skrevet (endret)

Bruker han tilfeldigvis windows sin Wireless Network Connection, og skjer disse lagspikene ca én gang per minutt?

EDIT: leif

Endret av AnR
Skrevet
Bruker han tilfeldigvis windows sin Wireless Network Connection, og skjer disse lagspikene ca én gang per minutt?

EDIT: leif

7613168[/snapback]

Det skjer karnskje 1 gang hvert minutt

tror de bruker windows wireless network conection

Skrevet

7613183[/snapback]

Da er det pga. at Wireless Windows Connection'en skanner etter nettverk én gang per minutt som skaper en lagspike.

Koble til nettverket du skal bruke, gå inn på Kontrollpanel -> Admin. Tools -> Services -> scroll nedover lista til du finner "Wireless Zero Configuration", høyreklikk på den og velg "Stopp". Test og spill litt, og se om laggen forsvinner nå.

Skrevet

7613183[/snapback]

Da er det pga. at Wireless Windows Connection'en skanner etter nettverk én gang per minutt som skaper en lagspike.

Koble til nettverket du skal bruke, gå inn på Kontrollpanel -> Admin. Tools -> Services -> scroll nedover lista til du finner "Wireless Zero Configuration", høyreklikk på den og velg "Stopp". Test og spill litt, og se om laggen forsvinner nå.

7613221[/snapback]

okei takk :thumbup:

Skrevet

Hehe, bare hyggelig. Sleit lenge med det samme selv, før jeg fant denne metoden. Husk at du må stoppe tjenesten hver eneste gang du restarter PCen da, så hvis det fulgte med et program med det trådløse kortet, kan du bruke det istedenfor, så du slipper å stoppe tjenesten ved hver eneste restart.

Skrevet
Hehe, bare hyggelig. Sleit lenge med det samme selv, før jeg fant denne metoden. Husk at du må stoppe tjenesten hver eneste gang du restarter PCen da, så hvis det fulgte med et program med det trådløse kortet, kan du bruke det istedenfor, så du slipper å stoppe tjenesten ved hver eneste restart.

7613559[/snapback]

jeg tror han fant ut en måte å slippe å stoppe zero på men.. inte vet ja.. bruker ikke trådløst jeg..

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Kontrolpanel > Administrative verktøy > Tjenester

7613327[/snapback]

HJELP!

Jeg finner ikke: 'Administrative verktøy'; og jeg er 'Datamaskinadmistrator'.. Hva gjør jeg?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
viss det er en blå bakgrunn må du trykke dær det står "bytt til klasisk visning"

7651460[/snapback]

Ikke noe der heller.. :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...