Gå til innhold

Forhåndsbestille TBC -Hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
np =) Skal forhåndsbestille det nå jeg, hvis mor tillater det xP

7613150[/snapback]

 

Hvorfor forhåndsbestille? bare still deg utenfor elkjøp den 16ende. og spring til hylla hvor den kommer til å stå:p har sjekka med min elkjøp, de får den inn den 15ende og står i hylla den 16ende. Bekreftet, smart å ha bekjentskap hos elkjøp.

Lenke til kommentar
Da jeg forhørte meg på Spaceworld i Trondheim, sa de at de kom til å ta inn så mange at forhåndsbestilling var unødvendig... Forøvrig holder de nattåpent i anledning TBC-release, sånn at man kan få sitt eksemplar allerede ved midnatt!  :cool:

7613262[/snapback]

Har dårlig erfaring med spaceworld i Trondheim. Møt opp så tidlig som mulig og stå i kø om du vil sikre deg Collector's Edition :p Vanlig er vel ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Da jeg forhørte meg på Spaceworld i Trondheim, sa de at de kom til å ta inn så mange at forhåndsbestilling var unødvendig... Forøvrig holder de nattåpent i anledning TBC-release, sånn at man kan få sitt eksemplar allerede ved midnatt!  :cool:

7613262[/snapback]

Det var absolutt godt nytt. Jeg har forhåndsbestilt to plasser allerede, men siden serverene vil åpne 00:00 den 16. er det fint å ha en backup plan i tilfelle jeg ikke får tbc i posten den 15. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...