Gå til innhold

Mange problemer med css (lyd,grafikk etc)


Anbefalte innlegg

Har skrevet om dette alleredet på steam forum som jeg kopierer dette, er da på engelsk men håper ikke dette gjør noe.

 

First the cl_downloadfilter "nosounds" dosent seem to work anymore though its set up exactly as it used to be. I badly dont want that so i hope someone can help me.

 

Second i cant remember how i changed the console key again, ~ dont work on norwegian keyboard cause you have to push several keys to get to it.

 

third 8800gtx have a problem on far distances, i cant see if its TR or CT becouse they are greyed out. This is a huge problem on FF servers and i died countles times becouse of it. Anyone?

 

Third i started to get bluescreens playing steam games today after ca 15 min. Anyone else having this problem?.

 

My fav server option still dont work after a patch long time ago, i also have to sort the server list evry time i launch css becouse evry thing stick togheter.

 

Hope anyone could help me with some of my problems

 

------

Hoved prolbemet mitt nå er at css krasjer ofte, noen andre som opplever dette?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei... jeg er ikke så veldig flink til engelsk. men skal prøve å hjelpe deg..

 

åssen Hardware har du?

 

console kan du åpne sånn også: trykk på steam ikonet/ trykk på fanen My Games/ høre klikk på css/ og på Properties/ så trykker du på " set Launch options.../ s¨skriver du : -console med den " - "... så vær gang du starter css da så skal den starte opp normal

 

har du søkt igjenom hdd med antivirus prog og spyware prog?

Lenke til kommentar

Lurt og auto starte kommandoen ja, det får jobben min gjort. Men jeg ønsker også og bytte ~ da den ikke funker på norsk tastatur, jeg vet det lar seg gjøre men husker ikke hvordan.

 

Du har nokk et poeng i å scanne pcen min ja, merker nå at det er noen programmer ikke starter i det hele tatt.

 

uff skulle være en spillkveld dette, ender nesten altid slik :roll:

 

Takk for forslag.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke ta å sette seg ned å formatere pcen`?

 

jeg bruker g15 tastatur fra logitech... noen ganger får jeg engels og bare plutselig norsk... men det er ikke noe problem for meg da... hadde MASSE bluescreen med css jeg også for ikke så lenge siden... jeg bestemte meg får å instalere Win Vista... FYYY nå er jeg lykkelig... css har ALDRI kjørt bedre! det lønner seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...