Gå til innhold

Hva syntes du om Splinter Cell Double Agent?

Anbefalte innlegg

Denne tråden er da kun for folk som faktisk har prøvd å spille det,

det vil også utelukke se på trailere. seff....

Jeg synes ihvertfall det var det/en av de beste spillene jeg har noensinne prøvd. :dribble:

Grafikken var helt utrolig, og gameplayet er bedre enn tidligere.

Samme gjelder historien. Uansett, hva synes du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden er da kun for folk som faktisk har prøvd å spille det,

det vil også utelukke se på trailere. seff....

Jeg synes ihvertfall det var det/en av de beste spillene jeg har noensinne prøvd. :dribble:

Grafikken var helt utrolig, og gameplayet er bedre enn tidligere.

Samme gjelder historien. Uansett, hva synes du?

7608346[/snapback]

Kjøpte spillet idag til PC var litt skuffet pågrunn av alle bugsa, men ellers var

kjempe bra.. Bedre enn di tidligere synes nå jeg :dribble:

Det minner meg litt om Prison Break på starten :dribble:

Lenke til kommentar

Et av de mest buggete spillene jeg noengang har spilt. Jeg spilte bare training-greiene og første brett, og det var nok for min del. Det virka rett og slett uferdig. Bruttern spilte igjennom det, men halvparten av tida han spilte gikk jo med til krasjer, bugs og de tre-fire loadingene hver gang. Har sikkert blitt ordna en del med patch, men frister lite å ta det fram nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg synest dette spillet var for vanskelig :scared:

I tillegg lagget det på pc'en min fordi jeg ikke hadde så god plass da :p

Tok jo 10 gig hele spillet :scared:

Liker bedre spill som BF2 jeg :love:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

jeg synes spillet var veldig bra til å begynne med, men etter som jeg kom lengre ut i spillet dabbet det av. likte ikke de hk banene, og hvertfall ike det at man skal dit 4 ganger i løpet av 11\12 baner. har b are prøvd pc demon men runnet det på 360. grafikk messig var det veldig bra. det var en del bugs og uferdige animasjoner når det kom, jeg vet ikke om det har kommet noen nye patcher enda jeg.

spillet var desverre altfor kort, men det kommer jo et til da så, håper det er bedre.

Lenke til kommentar

Har d på PC, men er enig med at det er ganske kort.

Men tenk om spillet hadde vært dobbelt så langt :S

8 Gig x 2! Et spill på 16 gig hadde vært litt drøyt.

Ikke akkurat et problem for meg da, men rent generelt.

Heldigvis er det branching storylines også da!

Da går det jo ann å spille det en del ganger :thumbup:

Lenke til kommentar

runda det på pc uka før jul. hadde ikke noen nevneverdige problemer med bugs, ingen spesielle som jeg husker i alle fall. valge å kjøre på easy da jeg ikke har spilt denne type spill før.

synes det var passe vanskelig, grafikken er nice, moro at valga dine har utfall for storyen, noe kort (tok det på tre raske kvelder).

konklusjon, fornøyd med spillet.

Lenke til kommentar

Synes at Splinter Cell er et ganske bra spill, men har blitt ofte frustert over diverse problemer som:

Spillet krasjer ved Quick Load

Det begynner å hakke noe veldig, og deretter krasjer det.

Flere ting forblir uten render

Ble også litt frustrert at de fjernet hele stealth-meteret og erstattet det med en 3-fargers advarsel. Har vært flere ganger der man ikke ser forskjell på skyggene, og når man flytter på seg, går det fra usynlig til synlig, og fienden merker deg. De måtte jo sikkert gjøre det siden han ikke alltid har Stealth-drakta, men allikevel skuffende.

:Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Synes at der er utrolig spennende med de forskjellige mapene som når man må klatre ned bygningen, eller gå inn i glassrommet for å kunne bugge rommet.

Synes at det med å måtte jobbe for to sider er ganske artigt, siden man må av og til plukke ut eller velge hvilken av oppdragene man vil ta/droppe.

Når det kommer til multiplayer, så har jeg ikke spilt noen av de tidligere spillene, så jeg syntes at det var artigt. Men det første jeg merket var at det var ingen lobby. Av alle de nymotens spillene med online funksjon, så er lobby noe som er nødvendig. Er ganske frustrerende når man tar quick match, og man ikke kommer inn, og det føles som om man fortsetter å joine den samme hvis man trykker igjen.

Er jo litt irriterende at mercs kan merke om du er nær, noe som gjør at det er vanskelig å drepe dem, men så er jo ikke det hva spionene skal gjøre. Ganske spennende når spionene kan ta så mandre akrobatiske bevegelser. Litt negativt at når det er noen maps der Spionene har altfor enkel vei tilbake til spawn for å levere data. Eksempel = Boss House

Allikevel synes jeg Splinter Cell er et glimrende spill, selv om det kommer til å bli en del patcher for en bugfree spillopplevelse. Håper at de neste Splinter Cell spillene som vil komme ut, ikke vil være en port fra xbox 360 :hrm:

Endret av Stealth_Orb
Lenke til kommentar

Jah, jeg runnet spillet idag, Mandag....Har aldri sett et spill som er så fantastiskt! :love:

Litt trist at det er så kort, men så bra det var :dribble:

Jeg kan ihvertfall si som mange vet fra før, at etter slutten å dømme så vil det bli flere i serien :w00t:

(PS: Synes ikke at vi burde diskutere hva vi gjorde, og hva som skjedde her :p

-Da mister kanskje noen lysten på å teste det flere ganger)

Men dette trengte jeg vel ikke si ^^,

Lenke til kommentar

Da går det jo ann å spille det en del ganger  :thumbup:

7611992[/snapback]

Det er ikke en film, et spill tar ikke nødvendigvis dobbelt så stort plass selv om det varer dobbelt så lenge..

Lenke til kommentar

Da går det jo ann å spille det en del ganger  :thumbup:

7611992[/snapback]

Det er ikke en film, et spill tar ikke nødvendigvis dobbelt så stort plass selv om det varer dobbelt så lenge..

7618333[/snapback]

Nei, d trenger det jo ikke nødvendigvis, men var bare en liten...tja...Samma det.

Poenget er at spillet tok rimelig stor plass for det lille som var.

Hadde det vært større, ville de med sugen Harddisk, ikke kunne spillt det uten å måtte slette masse drit som de vil ha på PCen sin.

Ja ja...Vi har ihvertfall fastslått hovedemne. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...