Gå til innhold

TES: Går det ann å temme enhjørningen?


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg fant en enhjørning i skogen og sneik meg innpå den og hopte på men når jeg går av så angriper den meg. Men når jeg red helt til en stable så kunne jeg gå av og på men den forsvant når jeg brukte fasttravel... er det mulig og beholde den slik at den kommer der jeg fasttraveler osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kan ikke åpne porter altså? Kjekt å vite :)

 

 

Brukte nesten samme trikset på en land dreugh, bare omvendt. Gikk inn i innhegninga, lukket porten og pepret den med piler mens den sto på utsiden og så dum ut :p

7620590[/snapback]

 

minner om noe jeg gjorde, bruker ooo, så da er det mange nye fiender, bla sånne ordentlige spøkelser, anyway jeg fikk en sånn løpende etter meg, så stakk jeg inn i et vertshus og åpnet en låst dør å lurta han inn dit, så låste jeg døren igjen og så vidt jeg vet så står han der enda :p

 

men til trådstarter. hvis du laster ned en mod som gjør at du kan merke hestene og bruke en spell til å få de til å havne ved siden av deg, så kan du markere enhjørningen, da blir den "tamm" husker ikke hva modden heter, men hvis du leter litt rundt på tessource.com så tror jeg du skal klare og finne den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...