empatiy Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Tenkte jeg sku prøve å plugge inn xbox 360 kontrolleren i usb-porten på pc'n i håp om at jeg kunne kose meg litt med emulatorer. Men den gang ei. Windows finner enheten, men trenger en driver.. "v31.22" heter enheten. (Spør egentlig for en kompis her, men han har ikke inet). Kanskje det følger med driver cd'er med xbox pakka? glemte å spørre han om det.. Men uansett, hvor finner jeg driver? Takk. Endret 30. desember 2006 av empatiy
Tandamram Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Så langt jeg vet, fungerer ikke 360-kontrollerne på pc. Du kan derimot kjøpe en egen kontroller for pc, med samme utforming.
Spirre Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 den skal funke fint den. naboen min har nemlig testa sin (ledning utgaven sef) og det gikk bra. rainbow 6 vegas (pc utgave) har jo en egen option under kontrollers som du kan huke av dersom du vil bruke en 360 kontroller i spillet
Amored Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Her er driver 7605188[/snapback] Den jeg har også
empatiy Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Her er driver 7605188[/snapback] Thank you!
baltie Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det kommer etterhvert en liten dings som du kan plugge inn i en USB-port på PC-en, så kan du bruke den trådløse kontrolleren på PC-en også. Kontrolleren med tråd kan brukes i dag, du må bare installere driveren som er blitt lenket til tidligere i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå